Terug naar overzicht
Hei Katja, wij zijn er al naar 2 trouwfeesten geweest; de 1ste was schitterend. heel verzorgd, vriendelijk personeel en heel lekker eten. ook meer dan genoeg en ik ben een grote eter. de 2de was minder maar het koppel had dat zo gevraagd. de mensen van het dansfeest mochten van het koppel geen drinken krijgen voor de openingsdans. daar kunnen de uitbaters niets aan doen natuurlijk. wij geven er zelf ook onze feest en ik weet nu al dat ik met een gerust hart mag afwachten. het is iets speciaal, beetje sjieker dan het gemiddelde, maar zeker niet overdreven. de service is excellent en de uitbaatster is zeer correct maar hartelijk. alles hangt af van wat je zelf kiest hé. je kan heel veel combineren. echt een professionele aanpak en zeker een aanrader!! veel succes nog met je zoektocht! groetjes, Karolien
Katja. Volledig akkoord met Karolien. Ik ben er een tweetal jaar geleden geweest, en alles was schitterend in orde. Je hoeft je zeker geen zorgen te maken!
Over welke slechte kritiek heb je het? Te weinig eten of andere....
Dag Isabel,wel een beetje van alles eigenlijk: te kleine porties, te weinig drank, onvriendelijke gastvrouw, té veel show...