Terug naar overzicht
Hoi,Wij trouwen de week voordien, ook op vrijdag! Ik weet niet of het je kan helpen, maar dit is ons concept:voormiddag: op 't gemak klaarmaken en foto'smiddag: broodjes eten met de suite14u: trouw voor de wet16u: trouw voor de kerk19u: receptie20u: begin avondfeest Wij hebben alles zo laat mogelijk gezet, de viering ook, omdat we wilden dat er toch zo veel mogelijk mensen konden komen naar de viering. Maar nu blijkt dat de meeste mensen eigenlijk gewoon een dagje vrij nemen voor de trouw! Het was dus eigenlijk voor niets nodig om het wat later te plannen, hoewel ik het voor mezelf wel goed vind zo. Maar als de mensen die je naar de receptie van 15-17u vraagt zo wat dichte familie en vrienden en zo zijn, dan mag je er wel op rekenen dat ze er zijn, denk ik. Groetjes,Ilse
wij trouwen ook op een vrijdag en de receptie (wel voor het avondfeest) is van half zeven tot achtgroetjessas677
Hey Cindy,Zoals ik net op iemand anders reageerde trouwen wij ook op 31/8/07.Wij trouwen om 10u30 voor de wet, gaan dan de foto's nemen terwijl de suite een broodjeslunch neemt. Daarna trouwen we om 13u30 voor de kerk, om 16u is het receptie (idd als ze er willen bij zijn zullen ze er wel bij zijn) en om 18u30 aperitief, diner en avondfeest erna.Je moet gewoon doen waar jij zin in hebt! Als jij het zo wil komen de mensen die er echt willen bij zijn toch op dat uur hoor.Veel succes alleszins!Véronique (Mechelen)
wij trouwen op vrijdag 29 juni.Burgelijk huwelijk is om 14u30 en dan kerkelijk om 15u30 dus normaal komen we iets na 17 uur aan bij de feestzaal. Dan hebben we 2 uurtjes genomen om familiefoto's enzo te nemen en ff te relaxen (alle toch proberen) en onze receptie begint om 19 uur (wij doen wel geen aparte receptie, mensen die naar de receptie komen blijven ook voort avondfeest). groetjes,