Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15/09/2007

31-5-2007 19:24:32
Hallo bruidjes!
Ik ga op 15 september 2007 trouwen!(nog mensen???)
Ben er al mee bezig geweest en ben net terug van vakantie en ontdek dat ik nog heel wat moet doen!
Trouwringen , een pak voor mijn ventje , lingerie , ...
Maar dat komt inorde . Het moeilijkste is het vinden naar geschikte cadeaus voor de ouders en de getuigen ! En wat aan de genodigden te geven ! Wat doen jullie zoal ?
Groetjes liesbeth

liesbeth
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 335

Liv
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 20:26:27

Wij trouwen ook op 15/09/07.
We weten ook nog niet goed wat juist te geven als bedanking aan de genodigden.
Waarschijnlijk gewoon een foto achteraf.
Voor de ouders gaan we misschien (ook achteraf) een pakket maken met foto's, fles wijn met speciaal etiket, pasta in hartjesvorm in een mooi doosje, ...

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 22:02:07

hoi hoi,
Leuk om nog mensen te horen die op 15/09 trouwen... ik word zo jaloers met al die mei/juni en juli bruidjes hier:-)
Wij hebben al veel gedaan. Goh, qua bedankingen voor onze ouders gaan we waarschijnlijk een mooi boeket bloemen geven en voor mij getuige ook iets bloemachtigs (onze bloemist kan heel mooie sobere dingen maken)... En onze ouders die krijgen natuurlijk achteraf ook nog wel een mooie foto.
Zaterdag gaat mijn vriend met zijn pa een kostuum kopen. Ik ben benieuwd of ik het zal mogen zien:-). Volgende week zaterdag mag ik mijn kleed gaan passen en dan moet het zo goed als af zijn (ik laat het maken). Volgende vrijdag gaan we ook met onze getuigen onze menu proeven. 't Wordt zeker een gezellige avond... zo'n leuke dingen allemaal, maar ik wou dat het al september was...
Lieve groetjes
Caroline

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 22:12:43

Heykes!

Wij trouwen op 7 september voor de wet en op 29 september voor de kerk. Mijn gevoel is dat de tijd nu wel heel snel begint te vliegen. Kheb dat eigenlijk al van na nieuwjaar. We moeten wel nog vrij veel doen. Dit weekend gaan we voor onze ringen, volgende week vrijdag gaat mijn vriend met alle heren van onze suite naar La Sposa voor het huren van hun jacquet, en zaterdag heb ik de eerste pas van mijn kleed. Khoop dat ik het wat mooi ga vinden, want ik laat het ook maken en tis de eerste keer in katoen. Misschien zal het effect op die manier wat minder zijn, we shall see!
Caroline: je moet niet jaloers zijn op de mei/juni bruiden, onze tijd komt nog :)!

Veerle
29/09/2007

nele
29-9-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:11:05

Dag Liesbeth,

Wij trouwen op 29/09/2007.
Bij ons is al heel veel geregeld. De ringen zijn al gemaakt maar liggen nog bij juwelier. Onze uitnodigingen worden volgende week gedrukt, maar we hebben er zelf ook nog wat plakwerk aan. De enveloppen zijn al geschreven.
Ik mag begin juni al voor de eerste pas gaan van mijn kleed, maar mijn ventje heeft nog niets gevonden.
De cadeaus vind ik het moeilijkste, kheb nog nikske gevonden.
Het misboekje is ook moeilijk, daar ga ik maar niet aan vooruit.
Wij wilden eerst in juni trouwen, maar nu ben ik toch blij dat we wachten want er is toch nog veel voorbereiding af te werken.
Nog veel plezier met de voorbereiding.
Groetjes Nele
29/09/2007

Els
22-9-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:52:18

Wij trouwen op 22 september 07. Volgende week worden onze uitnodigingen gedrukt (er is nog wat puzzelwerk aan), het misboekje is net klaar en die ga ik in juli in elkaar stoppen. We moeten nog naar trouwringen kijken en ik ga ook 's rondkijken voor een enveloppendoos en het gastenboek ga ik zelf maken. Voor de ouders weet ik het nog niet... en de getuigen geven wij niets (is al een eer op zich en zoveel bijdrage leveren ze niet ;-)). De genodigden sturen we een foto achteraf. En september zal er sneller zijn dan je denkt!

Els
22/09/07

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik11-6-2007 10:54:25

hoi,
wij trouwen op 21/09/2007,we hebben bijna alles al,de ringen hebben we,de kledij ook,nu zijn we de laatste hand aan het leggen aan onze uitnodigingen,bedankingen zijn besteld,nog enkel voor ons dochter wacht ik tot in augustus om kledij te gaan halen maar we hebben wel al iets moois gezien,ik heb graag dat alles nu al geregeld is zo heb ik minder stress de laatste maand
groetjes
vanessa

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik17-6-2007 12:20:05

Hallo,

Ja, ik trouw ook in september! Zaterdag 29/09/07 eerst voor het gemeentehuis, daarna voor de Kerk. Er is al veel aan voorbereidingen gedaan, maar de details idd daar kruipt ook nog wat tijd in, hoe eigenlijk nu alles juist in zijn werk gaat moet ook eens goed over nagedacht worden.

Groetjes Petra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...