Terug naar overzicht
Wij hebben net dezelfde vraag. We vinden maar nergens zo een enveloppendoos. Ik weet écht niet waar we hiervoor nog kunnen gaan kijken.
Je kan ook een doos van de blokker of zo zelf versieren en beplakken.Wij gaan een 'spaar'varken maken, met papiermarché.Groetjes, Els14/07/2007
misschien een witte schoendoos en dan mooie servetten erop plakken. (speciaal servettentechniek met servettenlijm, te verkrijgen in hobbyshops)
Hallo,http://www.onestopweddingshop.be/frmArticles.aspx?boid=... Onder de optie receptie vind je een aantal enveloppedozen. Maar daarnaast kan je op deze site nog een heleboel andere artikelen bestellen.Groetjes,Stefanie22/09/2007
heyik ben momenteel bezig met het maken van een groot varken in papier maché. Vond ik wel leuk en het is nog tof om te maken ook... Vooral mijn zoontje van 15 maand vindt dit helemaal top!Anders moet je eens vragen in de feestzaal. Van mijn nicht hadden ze oude postbus en van een vriendin was het een koets die nagemaakt werd. Misschien heeft jullie feestzaal wel iets leuks??-xxx-20/10/2007
hoi,wij hebben onze enveloppendoos hier gekocht http://www.bruidsparadijs.be/ daar hebben ze verschillende soorten in de vorm van een hart enzo echt heel knapgroetjes
ik heb die zelf gemaakt, een schoenendoos kan daarvoor dienen,ik had crepepapier gekocht in dieproze en in lichtrose het deksel gedaan,mijn dochter heeft dan in witzijden papieren roosjes gemaakt en het resultaat mag er zijn,al zeg ik het zelf!!!ik zoek alleen nog inspiratie voor een gastenboek.
Hey,wij hadden onze doos zelf gemaakt. Het was een gewone schoendoos waar we een gleuf in gesneden hebben. Die doos hebben we dan beplakt met verkreukeld zilverpapier en vooraan hebben we een soort kartonnen kadertje gekleefd met een foto van ons tweetjes.Groetjes,Lieve
Hallo,wij nemen een rieten mand met voering met deksel. Ze heeft 2 handvatten en daar gaan we een ballon aan bevestigen. Lies070707
Hoi CindyWij gaan een archiefdoos bekleden met een mooi papiertje (weten nog niet goed welk papiertje).Want we hebben geen grote schoendoos... De enveloppetjes moeten er toch volledig inkunnen... Daarom dat wij gekozen hebben voor een iets grotere doos.Veel succes!Veroniek20 06 2007
Hey,Wij gaan een doos beplakken met foto's van ons tweetjes...er zullen zowel foto's op komen van onszelf als kleine kindjes als foto's van ons tesamen. De enveloppendozen die ja kan kopen vind ik belachelijk duur...en met foto's maak je het toch persoonlijker. De bedoeling is om er achteraf de kaartjes die we gekregen hebben in te bewaren...Groetjes
hey,ik vind dat een heeeel goed idee een foto van jezelf,ga ik meteen voor zorgen!thx(56 dagen nog)
Hey,Wij hebben een wijnkist genomen en daarin een gleuf gezaagd. Op de voorkant gaan we dan een foto kleven, en de gleuf dan doortekenen.Aan de zijkanten van de doos 2 ogen en een hangslotje aan bevestigd.groetjesSylvie16/06/07
hallo allemaalkijk anders even op www.dantasimport.nl daar hebben ze een hele ruime keusgroetjes dan