Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskledij

31-5-2007 20:47:51
Hallo, Heeft er iemand ervaring met Het Gouden hart in Utrecht ?? Of daar al ooit van gehoord? Er worden daar nogal wat advertenties rond verspreid, maar heb daar zelf nog nooit van gehoord. Kan iemand mij helpen? Anders nog goede bruidswinkels omgeving Utrecht?

Ann
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1352

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik2-6-2007 10:12:14

Hey Ann,

Ik ben ook nog op zoek naar een winkel in die buurt.
Heeft Het Gouden Hart een website?

Groetjes,
Kelly

Manon
6-7-2007
 Meld misbruik16-6-2007 11:45:59

Hallo Ann,
Ik heb HELE slechte ervaring met Gouden Hart in Utrecht, t.w. met Aranka Diephuis!!! NIET mee in zee gaan !!! Is een drama; de door mij gevraagde trouwjurk lijkt niet eens op het origineel, terwijl ik er 7 foto's van had bij geleverd !!! Ga nu over 3 weken trouwen, en heb dus nog geen jurk... je mag me altijd mailen natuurlijk voor meer informatie.
Dus... advies: niet doen !!!
Groetjes van een zeer teleurgestelde aanstaande bruid...
Manon.
(manonledegang@hotmail.com)

linda
27-9-2007
 Meld misbruik23-6-2007 20:58:41

Hallo Ann,

Ik heb een ontzettend mooie jurk van het Gouden hart in Utrecht gekocht. DE jurk is van super kwaliteit en zat als gegoten. Alles was mogelijk en niets was teveel. Ik kon er allerlei aanpassingen aandoen en het is echt mijn droomjurk geworden. Het mooiste is dat mijn drie bruidsmeisjes precies dezelfde hebben als mij maar dan in het klein. Ik kan niet wachten om er in te trouwen.

Ze hebben alle foto's op internet staan. Echt de moeite waard om een keer te bekijken

Manon
6-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 8:56:48

KIJK UIT, HET BERICHT VAN ENE LINDA IS GEWOON EEN BERICHT VAN DE EIGENARESSE VAN HET GOUDEN HART !!! OP DEZE MANIER MAAKT ZIJ DUS GEWOON GRATIS REKLAME VOOR HAAR ZAAK.
TRIEST GEVAL DUS EIGENLIJK...
IN HAAR BOEK EN OP HAAR INTERNETSITE STAAN INDERDAAD HEEL VEEL MOOIE, NEE EIGENLIJK PRACHTIGE JURKEN, MAAR... ALS DE JURK VOOR JE GEMAAKT WORDT, LIJKT DEZE IN DE VERSTE VERTE NIET OP DE DOOR JOU BESTELDE JURK, EN ZIT ZEER ZEKER NIET ALS GEGOTEN !!!
KORTOM; GEEN ZAKEN DOEN MET HET GOUDEN HART ALS JE EEN MOOIE TROUWJURK WILT HEBBEN!!!
IK HEB ER ZELF HELAAS ERVARING MEE...

woudia

Meld misbruik2-8-2007 21:41:38

Nou Manon, ik denk dat je de draad kwijt bent. Ik heb vandaag mijn jurk opgehaald en hij is super. Door jouw reactie heb ik eerst getwijfeld, en het is erg jammer dat je zulke reacties plaatst. Ann als je nog geen jurk hebt, ze hebben nu een site en de jurken zijn van super kwaliteit

Manon
6-7-2007
 Meld misbruik6-8-2007 21:02:29

Hai Woudia,
Dan ben ik erg benieuwd naar jouw jurk geworden !!! Want ik ben echt ronduit schandalig te woord gestaan en "geholpen" door Het Gouden Hart in Utrecht, helaas... Misschien dat de jurken die je bij haar besteld uit haar eigen collectie wel mooi zijn, maar mijn droomjurk kwam niet uit haar collectie en ik kreeg de belofte van haar dat de jurk exact zo kon worden gemaakt als het origineel waar ik 7 foto's van had, o.a. van mij zelf in de jurk. Het resultaat? Een compleet andere jurk, zat echt verre van perfect, heel andere sluiting aan achterzijde, rokgedeelte heel anders en ga zo maar door.
Ben blij voor jou dat jouw droomjurk wel gelukt is.
Maar ben wel erg nieuwsgierig naar jouw jurk dan. Ben je bereid om een foto van jezelf in de jurk naar mij te mailen? Gewoon nieuwsgierigheid van een pril bruidje, niks meer en niks minder !!!
Fijn dat jouw jurk super is geworden, maar de service was tevens ver, heel ver, beneden peil bij Het Gouden Hart, zodra je ook maar 1x een opmerking plaatste.
En...ik ben niet de enige met deze vervelende ervaringen helaas...
Groetjes
Manon.

hellen

Meld misbruik21-8-2007 20:55:44

Pas op voor het gouden hart!!!Ellende en Aranka Diephuis weet niets van passende jurken.
Sterker nog, ze maakt geen goede aantekeningen dus de jurk wordt echt niet zoals je dacht.
Niet naartoe gaan!!!!
Germaine

Manon
6-7-2007
 Meld misbruik22-8-2007 13:51:32

hallo Germaine of Hellen,
Jij hebt dus ook ellende mee gemaakt met Het Gouden Hart? Ben jij uiteindelijk wel nog geslaagd voor een mooie jurk? Ik hoop het maar, want bij mij was het een hoop gestress... En jij en ik zijn niet de enige helaas !!!
Groetjes,
Manon

chantal
8-12-2007
 Meld misbruik31-8-2007 12:14:50

Hallo manon en hellen ( aangezien jullie 1 zijn )

Ik heb mijn jurk besteld bij het gouden hart en hij is prachtig. Ik ben enorm gelukkig en vele met mij. Ik heb mijn jurk nog niet zo lang geleden opgehaald en meteen gevraagd naar alle negatieve reacties van Manon en het verhaal dat daarachter schuil gaat. Ik heb alles gezien de foto's en de jurken. Aranka vertelde mij dat ze 1 keer een negatieve reactie heeft gehad op een jurk en dat was bij Manon. Er is zelfs nog nooit een Hellen bij haar geweest.
Ik heb het volste vertrouwen in het gouden hart en ik vertrouw haar ook echt op haar woord want ze is overal eerlijk in verteld alles. Ook de negatieve dingen.

Ik geef woudia groot gelijk en ik denk ook echt dat je de draad kwijt bent Manon. Laat mensen in hun waarde en gedraag je niet zo kinderachtig. Om bij alles en iedereen die ook maar iets positiefs neer zet een negatieve reactie te plaatsen.

Ik stuur je graag de foto's van mij in mijn droomjurk toe. Je kan je email adres mailen naar chantaljansen@gmail.com

groeten chantal een bruidje dat enorm tevreden is over het gouden hart

Manon
6-7-2007
 Meld misbruik12-9-2007 13:44:07

Chantal,
Ik heet Manon, en heb dus niks met die Hellen te doen.
Het lijkt mij logisch dat als men slechte ervaringen heeft met iemand of met een bepaald bedrijf dat zij hier mensen voor willen waarschuwen, zodat zij niet dezelfde fout en ellende hoeven mee te maken als mij in dit geval, en dus blijkbaar ook met Hellen.
Ik ben al door verschillende bruidjes benaderd die ook nare ervaringen hadden, en dat geeft toch niks verder voor jou? Of toch wel, want ik begrijp dat jij eigenlijk geen Chantal heet... Ik ga verder geen namen noemen of vervelend doen, maar word volwassen, regel je zaken netjes en laat iedereen in zijn of haar waarde, dan hoef je ook dit soort berichtjes niet meer te sturen om HGH op te hemelen... Succes met je zaak.
En ik stop er nu mee met deze hele kwestie aangezien het voor mij toch niets meer uitmaakt.
Het was voor mij meer een waarschuwing voor anderen. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft gehad... Succes allemaal!!!
Groetjes van een ex-bruid.
Manon
(p.s. Chantal of wie je dan ook maar bent, ik ben toch stiekum wel nieuwsgierig naar jouw trouwfoto dan !!!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info