TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
10-5-2008
|
1-6-2007 8:07:52
Nele,
Ik ben daar al eens naar een trouwfeest geweest en ik moet zeggen dat het echt in orde was. We zijn er twee maand geleden zelf ook gaan informeren voor onze trouw en werden er heel hartelijk ontvangen. Men staat open voor al uw ideeën en persoonlijke inbreng. Zelf hebben we besloten om ons feest daar niet te geven. Aangezien we onze dag helemaal zelf bekostigen kwam het net iets te duur uit. Prijzen zijn wel vergelijkbaar met de meeste andere zalen. Succes!
Elke
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
1-6-2007 8:33:44
Dag Nele, Wij zijn enkele weken terug een kijkje gaan nemen in het Godshuis. Ik moet zeggen, van alle locaties die wij tot nu toe bezocht hebben is het Godshuis veruit onze favoriet. Ik vermoed dat veel afhangt van hoe je ontvangen / behandeld word als je een locatie gaat bezoeken. Wij hadden meteen het gevoel dat dit onze trouw- en feestlocatie zou kunnen worden.
groetjes,
Nathalie (31/10/2008)
|
|
Peggy
23-6-2007
|
1-6-2007 9:11:25
Hey, Vorig jaar zijn we heel wat zalen afgeschuimd met onder andere het godshuis. Qua locatie was het onze topfavoriet. Toen we met de ouders gingen kijken was onze vreugde al heel wat minder. de beide ouderparen vonden er niks aan (we snappen het nog steeds niet) We werden er heel goed ontvangen en alles werd goed uitgelegd BEHALVE de prijzen van de maaltijden/ drank. Ze werken met 3 vaste traiteurs en we hebben heel wat moeten rondbellen voor prijzen te weten te komen (een 14 dagen dus bleek niet zo eenvoudig te zijn)
Uiteindelijk andere zaal genomen (op aandrang van de ouders... )
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
1-6-2007 12:59:30
Hallo, Wij hebben idd ook gehoord van het cateringprobleem. Ondertussen zouden ze echter een eigen cateringdienst hebben met een topchef.. grts,
|
|
Lies
27-10-2007
|
1-6-2007 14:10:33
Hey Nele,
Wij trouwen op 27/10/2007 in het godshuis. Tot hiertoe heb ik ook alleen maar positieve dingen gehoord over deze locatie. Er kwam idd vaak kritiek op het eten, toen ze nog met 3 traiteurs werkten. Nu hebben ze idd hun eigen kok en daar heb ik niets dan goeds van gehoord. Het is natuurlijk wel een dure locatie, maar wij, mijn ouders en mijn vriend zijn moeder waren onmiddellijk helemaal verkocht dus hebben we toch besloten om het te nemen, ook ondanks de afstand voor mijn familie. Prijzen hebben wij altijd wel duidelijk gekregen. We kregen bij ons eerste bezoek een bundeltje mee met een aantal voorbeeldmenu's + prijzen, ook voor alle forfaits. Ondertussen is er een nieuwe brochure. Die heb ik op pc staan. Als je die graag eens bekijkt, kan je mij altijd een mailtje sturen op bramenlies@gmail.com.
Groetjes,
Lies
|
|
nele
4-4-2008
|
1-6-2007 19:44:21
dag iedereen,
hartelijk dank voor alle reacties! het is leuk om te lezen dat het alleen maar positieve reacties zijn! :-)
wij trouwen op 4 april 2008 en hebben al 'n eind geleden bevestigd in het godshuis. ik was daar ooit voor m'n werk geweest en had 's avond nog tegen m'n vriend gezegd "als we ooit trouwen, zal het daar zijn"... toen was het zelfs nog helemaal niet af (nu ook nog niets, maar toch al veel meer) gelukkig denkt mijn vriend er net zo over! wij hebben de stap gezet om te trouwen, na 11 jaar samen en twee dochters rijker. ik twijfel niet over het godshuis, in geen geval, maar was toch benieuwd naar reacties van anderen. dat het cateringprobleem is aangepakt is enkel positief, en dat het duur is, dat weten we ook, maar we hebben het er voor over. trouwen doe je (hopelijk!) maar één keer hé! 't is nog lang, en ik verlang al heel erg... bedankt dus voor jullie reacties en aan anderen, geef gerust nog 'n seintje! en lies, laat zeker es weten hoe het verder loopt tot 27/10. ben benieuwd! huren jullie het hele gebouw of enkel een zaal? wij huren het hele gebouw, zonder de crypte. onze dienst is in de kapel, de receptie in één van de zijzalen, het diner in de centrale zaal en het dansfeest (van dessert) terug in de kapel. ik stuur je zeker 'n mailtje! groeten, nele
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|