Terug naar overzicht
Hey,Wij wonen in Liedekerke, en trouwen in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst. We voelden ons heel erg goed bij de zaal en de uitbaters, en zijn er ondanks het nadeel van weinig parking tot voor gegaan, een beetje op het gevoel, hoewel we lang getwijfeld hebben met de Waerboom in Groot-Bijgaarden. De zalen die je noemt hebben wij niet bezocht, dus daar kan ik je niet bij helpen. Wanneer trouwen jullie, en waar? Wij op 3 mei 2008. Maar goed, veel succes nog!Tania
Hoi;Wij gaan ons feest geven in hof ter meyghem. Welke formule wengaan doen moeten we nog bespreken. Ik kan alleen zeggen dat we er al twee feesten gehad hebben en dat we deze zeer goed vonden. groetjes
Hallo,Wij hadden vorig weekend een trouwfeest in Hof ter Meyghem. Het was er zeer goed, heel lekker eten, gezellige zaal. Het enige wat me 'stoorde' was dat het eten vooruit moest gaan, de verschillende gangen kwamen snel achter elkaar.Als je liever voor iets apart gaat, zou ik zeker voor Theaterhuyse kiezen. Zeer lekker eten (zelfde traiteur als Hof ter Meyghem) in een origineel kader. We hebben daar al een aantal keer niewjaar gevierd en ook een trouwreceptie gehad. En eerlijk, hadden we geen 200 genodigden gehad, we hadden ook daar onze feest gegeven. Een andere aanrader vind ik De Zilverreiger in Oosterzele.Groetjes en veel succesLies 070707
Bedankt voor jullie berichtjes.Ik had ook al eens gaan kijken op de site van theaterhuyse. En het zag er inderdaad leuk uit. Wij zullen met ong. 80 personen zijn dus denk ik wel dat het daar moet lukken. groetjessof