Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hot ter meyghem of theaterhuyse

31-5-2007 21:27:04
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een leuke locatie in de omgeving van Aalst, Liedekerke, Ternat, Asse.

Eigenlijk moet het geen 'typische' zaal zijn waar al duizenden trouwfeesten gegeven zijn. Ik denk dat we ook voor een walking diner gaan. Eigenlijk had ik het feest graag in de tuin gehad (heb ooit zo'n gedaan bij vrienden en dat was superleuk) maar ik vrees dat onze tuin een beetje te klein is en ben dan ook bang voor slecht weer.

Heeft iemand ervaring met hof ter meyghem of theaterhuyse? Of andere suggesties?

Sof
6-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 937

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-5-2007 22:20:02

Hey,

Wij wonen in Liedekerke, en trouwen in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst. We voelden ons heel erg goed bij de zaal en de uitbaters, en zijn er ondanks het nadeel van weinig parking tot voor gegaan, een beetje op het gevoel, hoewel we lang getwijfeld hebben met de Waerboom in Groot-Bijgaarden.
De zalen die je noemt hebben wij niet bezocht, dus daar kan ik je niet bij helpen. Wanneer trouwen jullie, en waar? Wij op 3 mei 2008.

Maar goed, veel succes nog!

Tania

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik31-5-2007 22:25:48

Hoi;
Wij gaan ons feest geven in hof ter meyghem. Welke formule wengaan doen moeten we nog bespreken. Ik kan alleen zeggen dat we er al twee feesten gehad hebben en dat we deze zeer goed vonden.
groetjes

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 17:33:12

Hallo,

Wij hadden vorig weekend een trouwfeest in Hof ter Meyghem. Het was er zeer goed, heel lekker eten, gezellige zaal. Het enige wat me 'stoorde' was dat het eten vooruit moest gaan, de verschillende gangen kwamen snel achter elkaar.

Als je liever voor iets apart gaat, zou ik zeker voor Theaterhuyse kiezen. Zeer lekker eten (zelfde traiteur als Hof ter Meyghem) in een origineel kader. We hebben daar al een aantal keer niewjaar gevierd en ook een trouwreceptie gehad. En eerlijk, hadden we geen 200 genodigden gehad, we hadden ook daar onze feest gegeven.

Een andere aanrader vind ik De Zilverreiger in Oosterzele.

Groetjes en veel succes

Lies 070707

Sof
6-10-2007
 Meld misbruik4-6-2007 20:57:25

Bedankt voor jullie berichtjes.

Ik had ook al eens gaan kijken op de site van theaterhuyse. En het zag er inderdaad leuk uit. Wij zullen met ong. 80 personen zijn dus denk ik wel dat het daar moet lukken.

groetjes
sof

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info