Terug naar overzicht
dag PatAan het uur te zien dat je dit bericht gepost hebt, heb je inderdaad precies veel zenuwen...Straks zal het meeste wel van jou vallen als je je toekomstige man zal zienIk wens je van harte een schitterende dag toe !En geniet van de reis !!Heel veel succes hé vandaag !!K leef met je meeGroetjesChristel160607
Geniet ervan!!!! Laat je maar lekker verwennen door de kapper en visagiste, en voel je de mooiste vrouw op de wereld!!groetjes, mara
Hi Pat,Maak er een fijne dag van, maar dat zal volgens mij geen probleem zijn.Ook veel plezier op jullie huwelijksreis!!!Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi PatGENIET ERVAN!Hopelijk gaat je stress rap weg! Maar het ziet er een mooie dag uit...Zal vaak aan je denken, terwijl ik aan het kuisen ben ;o)SUCCES!Veroniek20 07 2007
Hoi Pat!Het zonnetje schijnt, dus dat heb je alvast al mee! Geniet van deze mooie dag en rust maar leekker uit op je honeymoon!Groetjes,Jessika 27/07/07
hallo pat,dikke proficiat en veel gelukveke
Hey,proficiat en GENIET ERVAN!!groetjes,Antonieta 25/08/2007
Hopelijk minder regen gehad dan hier in West-Vlaanderen deze namiddag...En ach, zelfs als je niets geslapen hebt de nacht voor je trouw, heb je toch nog energie te over! (ik spreek uit ervaring).Proficiat!Wendywww.wendy-jonathan.be