Terug naar overzicht
Hey meidWat stom dat je je hierover zorgen maakt (wat ik ook zou doen), terwijl je op rozewolkjes zou moeten lopen!Ik zou het zeker op een luchtige manier aankaarten en het dus gewoon even vragen. Dan weet jij waar je staat, er is mss een heel logische verklaring voor en dan hoef je je er niet rot over te piekeren.Ik besef ook dat het niet zo evident is, dus wens ik je alvast veel succes!Trouwens als jullie een soort 'sex in the city'-kliek zijn, begrijpen je vriendinnen je bezorgdheid wel.Succes,Evelien 05/07/2008
En heb jij al je uitnodigingen verstuurd voor uw trouw ?Is die broer van je vriendin op jullie huwelijk gevraagd ?Zoniet is dat misschien de reden...Als je er echt mee zit zou ik dat wel eens vragen hoor. Tegen een vriendin moet je toch open en eerlijk kunnen zijn hé
Hey,ik weet dat het niet makkelijk zal zijn, maar ik zou het zeker aankaarten. Dit zijn dingen die je anders jaren met je meedraagt en die vroeg of laat toch ontploffen.Hou je ons op de hoogte?Veel sterkte ermee!Lieve
Hallo,Ik zou dit zeker aankaarten bij mijn vriendinnen, als jullie zo'n goede vriendinnen zijn moet alles bespreekbaar zijn. Zeker wanneer je als enige niet gevraagd bent moet daar een reden voor zijn. Hier is misschien een heel simpele verklaring voor maar zodra je weet welke zul jij je veel beter voelen. Open kaart spelen en praten als je ergens mee zit is heel belangrijk in een relatie, welke het ook is. Hopelijk heb je heel snel een antwoord.Veel geluk Isabelle