Terug naar overzicht
Hallo, een tijdje gelede vroeg een vriendin van mij dit ook aan mij, op die moment stond er paspoppe (riet) in blokker tege schappelijke prijs. Misschien even afwachten dus...groetjes!
Ik heb er deze week nog in de casa zien staan. ik denk als je casa/blokker (misschien ook hema) in de gaten houdt, dat je wel een paspop kan vinden. Het zijn meestal wel geen stoffen bustes op een houtensokkel, maar ik vond een rood met zwart (sokkel en buste) exemplaar best wel mooi. Ik weet wel niet of het bij elk kleed past ...
hallo karlien,misschien moet je eens wat rommelmarkten afgaan. Zo heb ik de mijn ongeveer 4 weken geleden gevonden in lommel. Heb er wel €50 voor betaald. Veel succes met je zoektocht.groetjes wendy22-06-2007
Hoi, ik heb onlansg een paspop 2e hands gekocht via Kapaza, en betaalde er 35 € voor ...Misschien daar eens zoeken ...Voor een nieuwe betaal je al snel 120 €.Succes!Sarah15*09*07
Hey,je kan paspoppen via verschillende wegen vinden: rommelmarkten, etalagewinkels, winkels die uitverkoop doen wegens verbouwingen... Een paar jaar terug hebben we zo'n pop cadeau gedaan aan mijn schoonmoeder en toen hebben we er ongeveer € 60 voor betaald in een etalagewinkel.Groetjes,Lieve
Ik heb er ook al enkele gekocht (ben klermaakster) en koop ze steeds 2de hands op hebben of kapaza. De meesten zijn rond de 50 euro tenzij je een specialere wil. ZO heb ik een zittende pop gekocht die op de rand van mijn tafel in de living zit. Die kosste rond de 100 euro. Daar komt mijn kleed ook op. Het ligt er ook aan of je er één met een hoofd op wil of niet. Met hoofd is altijd duurder.Balangrijkste is voor mij dat de verhoudingen juist zijn. Die rieten in de casa heeft een veel te smalle taille in verhouding tot de schouders en heupen en dan hangt je kleed er niet echt mooi op. Groetjes, Mara.
Hey Karlien,Ik heb deze week een krantje van Leen Bakker in de bus gekregen en daar stond toevallig paspoppen in, het is niet de traditionele baalkatoen (?) overtrokken paspop maar deze paspoppen zijn overtrokken met een stof in retro print, ze bestaan in zwart wit of rood goud. Deze paspoppen staan op voet en zijn 165 cm hoog en kosten 32,50 €.Je kunt het bezichtigen op http://www.leenbakker.be/top10daagse/VL/ en dan heb je een blauwe kader met top 1 toppers, daar moet je op decoratie klikken en de pagina die opengaat daar vind je de paspoppen.Veel plezier ermee!Groetjes,Vân en Michel07/07/07