Terug naar overzicht
SPANNEND!!!Geniet van je dag!(Hier in Antwerpen schijnt het zonnetje al volop sinds 7.30h!)Alvast drie kussen (er zullen er nog veel volgen ;) ...)xxxRiet
Proficiat alvast... ook in Gent schijnt de zon volop! en, geniet er met volle teugen van éLieve groetjesCaroline
alvast proficiat het zal zeker een prachtige dag worden.grtjs
Proficiat,Maak er een onvergetelijke dag vanPeggy23/06/07
Hoi VeerleEen dikke proficiat, want nu zullen jullie volop aan het feesten zijn...Je hebt een PRACHTIGE dag gehad, je papa had zeker gelijk! Laat eens weten hoe het geweest is?GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey Veerle!Ik vermoed dat je nu ver aan je openigsdans toe bent (doe je best hé!) . Hopelijk was het reeds een supermooie dag en maak je er nog een fijne nacht van!Jessika
Ondertussen zit de huwelijksnacht er al op (of nog niet??); het weer viel super mee alleszins, de rest ook?? Succes nog in de toekomst!! En een dikke proficiat!Tina 16/08/08
Proficiat, ik heb zaterdag aan iedereen gedacht die trouwde,wat een mooi weer!!!! mijn verloofde zij de ganse tijd dat we op stap waren,dat hij het op 27 juli ook zo'n weer wil hebben,ik hoop het ook! wij zijn EINDELIJK om onze ringen geweest,volgende week zijn ze al klaar!!! bij ons was dat direct zoiets van.... hey!!! wij hebben onze trouwringen gekocht,precies alsof je dan pas realiseerd dat het ECHT is en ik ondervind dat manlief ook nerveus aan het worden is,hij is op zoek ,met mij,naar een kapster.