Terug naar overzicht
hallo!ik heb een kleed van linea raffaelli van bij linx in hasselt in leuven is daar ook een winkel van www.linx-fashion.be groetjes,anja
Maxims couture in Aarschot
Hoi , je kan naaer MODERNA gaan in Schepdaal of naar De Cock in Meise. Ze hebben bij beiden Linea raffaelli.Of anders naar Linx in Leuven zoals Anja meldde.GroetjesSophie 18.04.2008
Boetiek Lief in Loksbergen. Een vriendin van mij heeft daar haar kleed van Marylise gevonden, maar ze had er ook veel gepast van Linea Rafaelli. (ik was erbij!) Hele mooie dingen, ik ga daar zeker ook eens kijken, én heel vriendelijke mensen!Succes!Tina (16/08/08)
HoiIk trouw op 7 september 2007 en heb mijn kleed bij modohuis magda gekocht dat is op de Ransberg in Kortenaken
Dag Tanja,Mijn kleed heb ik gekocht in Moderna in Schepdaal. Ze waren heel vriendelijk en ik mocht zoveel jurken passen als ik wilde. Ze geven je ook advies waar je mee staat, waar je niet mee staat enz. Achteraf zag ik mijn kleed in de etalage bij Linx in Leuven en hetzelfde kleed was daar 600 euro duurder!GroetjesJennifer(15/09/07)
Hey,Ik zou ook héél graag een kleedje van Linea hebben,vind dit ook het mooiste.Ik ben al is gaan kijken, bij De Cock in Wolvertem,daar hebben ze ook veel keuze.GroetjesElke12/07/08
Ik heb het mijne ook gevonden bij Linx in Leuven.
Ik kan je ook boetiek lief in loksbergen aanraden!Linea rafaelli hebben ze veel!Mijn kleed is er ook van ook van linea raffaeli!Heel mooi!De moeite waard! groetjes
Bij Boetiek Lief in Loksbergen hebben ze heel veel keus van Linea Raf maar ook van andere merken. Wij zijn daar geweest en hebben een kleed gekocht van Leyten dat lijkt heel sterk op Linea Raf maar is goedkoper.Ook de afstand is korterbij. Stel je voor als je iedere keer op en af moet rijden om te passen dan mag het toch ook niet te ver zijn.Mijn tijd is kostbaar. Ook de bruidskindjes hebben daar hun kleedjes van en mijn toekomstig heeft zijn kostuum ook vandaar.NU is er een actie tot 1mei als bruid en bruidengom daar koopt kan je een welnessuitstapje winnen aan zee of een etentje voor twee. Echt de moeite en waren zeer behulpzaam en vriendelijk.