Terug naar overzicht
Hoi Amber,Ken je niemand die mooie halskettingen maakt? Ik denk dat je dan toch een mooie ketting volledig naar jouw smaak moet kunnen vinden voor minder dan de helft van de prijs van een juwelier. Ikzelf ben daar heel handig in maar de provincie Limburg ligt iets te ver denk ik. Alvast veel succes. Annick
Ik ben bij Bigor in de lange steenstraat in kortrijk geweest. Is een keten, bestaat ook in andere steden denk ik. Heb geloof ik een 100 euro betaald voor ketting, armbandje en oorringen...
Hoi,ik heb deze week in de Six een hele mooie parelketting gekocht met bijpassende oorbellen. De ketting bestaat uit drie draadjes die door elkaar lopen met om de twee cm ongeveer een parel. Deze winkels vind je normaal in elke (grote) winkelstad. Ze hebben accessoires in elke mogelijke kleur en stijl en ze zijn echt niet duur... Groetjes en succes ermee!Marie
Mss bij de swarofski wikel in het waasland shopping center, daar hebben ze mooie dingen, en niet te duur.Ik ga de mijne daar waarschijnlijk ook halen. Groetjes, Bianca 08/08/2008
Hey!Ik wilde ook parels en heb een mooie ketting gevonden bij Linea Raffaeli. De ketting kostte 120 euro geloof ik (kan ook iets minder zijn, weet het nie meer zo goed). Een bijpassend armbandje (heb ik niet genomen) kostte geloof ik 60 euro. Je kunt ze zien op de website van Linea Raffaeli zelf.Groetjes en veel succes,Jennifer(15/09/07)
Hey,in de Lange Munt in Gent heb je twee winkeltjes waar je allerlei juwelen kunt kopen, van verschillende prijsklasses. Ook parels en steentjes allerhande. Het ene heet 'de parels van Charlotte' als ik mij niet vergis, het andere weet ik niet. Maar als je vertrekt aan de Korenmarkt liggen ze allebei aan het einde van de Lange Munt, het eerste rechts en het tweede links...Groetjes,Lieve
Ben dit we in een bruidswinkel geweest. Lagen heel veel van die kettingen!En niet TE duur.
Bij Linea Raffaeli hebben ze mooie dingen.Heb er daar ook eentje gekocht voor 135euro.