Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speciaalzaak in knutselmaterialen oost/west-vlaanderen

3-6-2007 16:13:38
Hallo medebruidjes!

Het thema van ons huwelijk draait rond water en zee. Voor het avondfeest wil ik dit thema aanhouden en dus zou ik de tafels willen versieren met verschillende attributen uit de zee. Ik had het idee om allemaal gipsen figuurtjes te gieten die ik dan op tafel kan zetten, maar ik heb zowat 20 verschillende figuurtjes nodig. Intussen heb ik er al een 15-tal gevonden. Kan iemand mij helpen aan een speciaalzaak van knutselmaterialen waar ze een groot aanbod hebben en ik dus dergelijke gietvormpjes zou kunnen vinden?

Heel er bedankt alvast!
Groetjes,
Vanessa

vanessa
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 813

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-6-2007 16:23:25

Hallo,

misschien zijn die wel te vinden bij 'de banier'. Dit is een knutselwinkel in Aalst in de Molenstraat.Ik weet niet of er in andere steden ook te vinden zijn. Bij Club kan je ook wel knutselmateriaal vinden maar ik weet niet of ze dat hebben.

groetjes,
Isabel
110807

anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik3-6-2007 17:07:22

Je hebt ook een 'Banier' in Roeselare, Gent... (http://www.debanier.be/ ). Bij Tiny's in Kortrijk hebben ze ook heel wat knutselmateriaal. En ik denk dat er binnenkort weer in heel wat winkels dingen te vinden zijn rond het thema de zee (dreamland, ava,...)

Groetjes

Anneleen
11-07-2008

anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik3-6-2007 17:08:57

vergeten
de website van Tiny's in Kortrijk (http://www.tinys.be/ )

Veroniek

Meld misbruik4-6-2007 9:21:58

Hoi Vanessa

Mijn tante heeft een winkel aan de zee en ook héél veel creatieve ideeën...

Momenteel verkoopt ze uit (gaat op pensioen) alles is aan -30%. Dit loopt tot december en dan sluit ze definitief!

Je vindt haar in De Haan, Nieuwstraat.

Als je meer info wilt moet je maar eens mailen (telefoon, email e.d.) naar vserraes@hotmail.com.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

margo
16-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 12:24:31

Hallo

Floralux in Dadizele hebben ze heel veel en heel goedkoop!

Veel succes ermee

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 0:58:55

Hey Vanessa,

Bij Pipoos kan je wel terecht voor allerlei knutselmateriaal, ze zijn terug te vinden in Gent, Sint-Niklaas (Waasland Shopping) of in Wijnegem (Shopping).

Je kunt misschien al eens kijken op de website of je kunt hen al eens bellen voor informatie: www.pipoos.be

Veel succes met jullie zoektocht!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...