Terug naar overzicht
Hi,Leuk voor je dat alles zo goed is meegevallen, ik ben ook vorige week vrijdag gaan passen en had mn kleed in november al gekozen. Jammer genoeg had ik geen "wauw"gevoel, hm...Het moet massa's ingenomen worden in de taille en op de heupen omdat ik een maat groter moest nemen om mn borsten erin te laten passen, ik moet binnen drie weken terug om opnieuw te passen...We zullen zien!Leuk voor je dat alles je gegoten gaat, zo wilde ik het ook...hopelijk valt alles de volgende keer mee...Succes nog met de voorbereidingen,tine www.14juli.bruiloftsite.nl
Hallo Isabel, klinkt fantastisch ! Ik ben nog op zoek naar een goede kapper, enige aanbeveling? Vele groetjes.
Hallo Sandrine,ik ging bij kapsalon Capelli in Haaltert bij Aalst. Ik vind Katrien (kapster) wel heel goed met opsteekkapsels. Ik had een gans ander kapsel gekozen en toen ik een foto liet zien van mijn kleed heeft ze me aangeraden een ander soort kapsel te kiezen omdat dit beter zou zijn bij mijn kleed. Toen ik mijn kleed aandeed ging mijn kapsel er inderdaad super bij. De mensen die me hielpen in de bruidszaak hebben me ook complimentjes gegeven op mijn kapsel. Ik weet natuurlijk niet van welke regio je bent.GroetjesIsabel110807