TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
8-8-2008
|
4-6-2007 13:21:54
Zoek een bioj HEBBES, of andere tweedehands sites, daar vind je soms kleedjes die nog niet gedragen zijn aan een zeer schappelijke prijs. Zo heb ik mijn kleed ook gevonden. Echt een prachtkleed, mijn droomkleed, en was niet veel geld kwijt!!! Nog veel succes met je zoektocht. Hebbes daar staan er veel op ze. ;) Groetjes, Bianca 08/08/2008
|
|
Cindy
14-9-2007
|
4-6-2007 13:45:01
Hallo Petra,
Ik vond het net zoals jij zonde om zoveel geld te betalen aan een kleed voor één dag. Dus ik had ook een galakleed in gedachten voor een schappelijke prijs. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij PEEK&COPPENBURG. Daar hebben ze zowel suitekledij als een paar echte bruidsjurken. Ik heb een witte bruidsjurk gekocht voor 260E. Iedereen verschiet als ik de prijs zeg want ze denken allemaal dat ze veel meer gekost heeft. Dus je ziet, je hoeft toch niet veel te betalen om er toch mooi uit te zien.
Veel succes ermee.
|
|
Sofie
22-7-2006
|
4-6-2007 14:04:48
Petra,
Kijk eens bij Mia Monta in Zottegem, die maken alle trouw en suitekledij zelf en betaalbaar. Ze verkopen wel niet de klassieke merken zoals Linea Raffaelli en Rembo, ... die dan wel heel duur zijn. Maar ze hebben minstens een even mooie collectie als die bekende ontwerpers. Ze hebben ook een website, je moet maar eens een kijkje nemen, zeker de moeite waard!
groetjes sofie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
4-6-2007 14:15:07
Hoi Petra, neem eens een kijkje op deze website... http://www.debruidsschat.be
Nieuw en 2e hands en echt mooie dingen ..
Succes 15*09*07
|
|
Natacha B
|
4-6-2007 14:40:28
Is het Peek & Coppenburg of Peek & Cloppenburg? En waar vind je dat?
In elk geval: ik trouw ook volgend jaar en ik wil ook niet al té veel geld aan mijn kledij hangen, vandaar dat ik dit zeker een interessant topic vind.
|
|
Sheron
2-2-2008
|
4-6-2007 15:58:01
Hallo iedereen,
Ik heb hetzelfde voor als jou en ik ben naar Linea Raffaelli geweest voor suitekledij, ik was eerst bang dat het duur ging zijn, maar het duurste dat ik aan heb gepast van suitekledij kostte 750 en dat was heel uitbundig! Ik heb het volgende kleedje gekocht (de eerste 2 foto's) voor 650 euro, wat ik heel goe vind voor een kleed...
Groetjes, Sheron
http://www.linx-fashion.be/pagecont.php?intPageNr=149
|
|
petra
|
4-6-2007 16:04:03
Inderdaad Sheron, dat valt dan nog goed mee. Ik vind de collectie van Linea ook heel mooi,maar ik dacht dat het toch wel ook schommelde rond 1000 €. misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar Brugge,waar ze een conceptstore hebben. groetjes
|
|
Sheron
2-2-2008
|
4-6-2007 16:31:24
Hey Petra,
Echt wel doen, ik was met 4 vrouwen gegaan (ik dacht dat ik niets ging vinden die iedereen goed vond :-) en die betaalbaar was) en ik moest uiteindelijk uit 3 kleedjes kiezen die super mooi waren! Wel zeker een afspraak maken (ook voor suite) dan kunt ge veel aandoen en dergelijke... Wel één nadeel, ik heb daar ook schoenen gepast en die zaten super geod en ik ben er een beetje verliefd op geworden maar ze kosten 175 euro!!!
Veel plezier, Sheron
|
|
Jessika
27-7-2007
|
4-6-2007 17:18:38
Waar ik mijn trouwkleedje gehaald heb (bij Robel In roeselare) heb ik suitekledij gezien van 300 tot 1500€... Jessika 27/07/07
|
|
Sarah
7-7-2007
|
4-6-2007 17:23:16
Hey Petra,
ik raad je ook aan om eens naar Brugge te gaan naar Linea Raffaelli. Mijn mama haar suite kledij en van mijn schoonzus komen van daar. Ze hebben er ook niet zo heel veel voor gegeven. Een goede 600 euro. Iemand sprak hier over Mia Monta. Wij zijn ook naar daar geweest maar daar vonden wij het toch duur hoor. Je zit rap aan 1000 euro bij hen. Mijn kleed komt van Modeshow in Geraardsbergen. Daar is het ook niet zo duur en zijn ze heel eerlijk.
Groetjes,
Sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|