Terug naar overzicht
Hoi EllenWat kan je doen met een ballon in de kerk...Wat ik al gehoord en gezien heb:- helliumballonnen aan de stoelen gehangen. Aan elke stoel 1 ballon (eenvoudige witte ballonnen)- hartvormige ballonen in 2 kleuren (rood & wit) en om de stoel gehangen.Aan wat hadden wij gedacht:- om de rij 2 kleine ballonnetjes (zo van die kleine waterballonnen) met een stukje klimop tussen...Maar we zijn er nog niet echt uit of we ballonnen gaan nemen of werken met bloemetjes...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
hi ellenwij hangen aan de stoelen van de mannen van de suite een stuk stof (organza of tule of zo) met daarin een groot groen blad en 1 bloem verwerkt. We hangen het bij de mannen omdat zij allemaal hetzelfde dragen (van de vrouwen weet ik de kleuren en zo niet dus dit leek me veiliger).Op het altaar komt een bloemstuk maar een stevig. Bedoeling is om het daarna op het graf van mijn beste vriendin (overleden in december 2006) te plaatsen.In het gangpad komen glazen potten met zand en theelichtjes. Omdat ik het zonde vind om overal bloemen te hangen voor een uurtje of zo. Vond ik persoonlijk beetje duur...De glazen potten staan bij mijn ma op zolder, het zand haal ik aan zee en de theelichtjes kosten me ook maar een drietal euro voor 120 stuks. Dus zeer goedkoop en ik vond het wel wat hebben (ben nogal een kaarskesfan). De sfeer trekken we ook door naar de feestzaal want er wordt een gangpad gevormd met grote windlichten.nog veel succes met het zoeken naar ideetjes!-xxx-20/10/2007
Dag Ellen, wij trouwen ook op 7/7/7 en werken ook met ballonversiering in de kerk. We zijn het zaterdag gaan bespreken. Bij ons in de kerk (een heel modern gebouw) staan er 9 rijen stoelen. Om de 3 rijen hangt er aan de stoelzijkant een boeketje van 3 kleine roze ballonnen met daaraan een heliumballon groot formaat en doorzichtig met Just Married op. En in de helium ballon zit er nog een ivoorkleurige heliumballon. Echt mooi om te zien. Dus zo hebben we er in totaal 6. We hebben ook 2 "ballonbomen" voor eerst bij mij thuis en dan aan de kerk. We kunnen die "bomen" en die boeketten mee verhuizen naar de zaal. Aan die boeketten hangt er een gewichtje waardoor deze ook gewoon op de grond kunnen staan. Wij betalen voor alles samen 150 euro. Wel wat veel. Maar ik vind het eigenlijk niet zoveel omdat we het kunnen meenemen als versiering in de zaal ook. Dus daar moeten we dan niet zoveel meer aan besteden. Als je je e-mail geeft wil ik de foto's van wat wij gekozen hebben doorsturen.Groetjes,Sarah