Terug naar overzicht
Hallo,Leuk om dit zo te lezen! Wij hebben dit weekend onze vrijgezellendag. Ben eens curieus … Mijn vriendinnen vertellen me dat ik me goed zal amuseren. Hopelijk!Groetjes,Mieke15/06/07
Hey!Dat klinkt fijn ja, en braaf :-) geen gekke dingen die je moet doen...Mijn vrijgezellenavond is nu zaterdag... ben benieuwd, want ik weet al dat ik iets moet aandoen (maar wat...) en dat ik opdrachten moet doen...Ben eens benieuwd, maar kijk er wel naar uit!GroetjesNathalie07/07/07
dag IlseHéy cool seg, ik was afgelopen zaterdag ook in Antwerpen voor mijn vrijgezellen...als je toevallig een roos konijn bent tegengekomen...dat was ik!Wij zijn in de namiddag op schildercursus geweest en dan heb ik in antwerpen aan t station onze werkjes verkocht, nadien naar t eilandje geweest om te eten en dan zijn we toevallig op de snorrefeesten terechtgekomen, ons beestig geamuseerdZe hebben me volgehangen met spekjes en snoep, condooms, die ik moet verkopen, of een kusje voor 1 euroMijn aanstaande was verkleed als pooier en is naar de striptease geweest, dat was ook wel leukMaar het buikdansen en pizza maken zal ook heel cool geweest zijn !!En nu nog twee weekjes en t is zover bij onsVele groetjeschristel160607