Terug naar overzicht
Dat zal inderdaad niet gemakkelijk zijn!Ik vrees dat ik je met zo'n tekstje niet kan helpen. Ik zou er alleen voor zorgen dat deze mensen zich niet verplicht voelen om een cadeau mee te brengen naar de viering. Misschien kan je dit ook in dat tekstje vermelden (op een of andere manier).Want als je ze echt een uitnodiging bezorgt, is dit vaak wel het geval. Misschien een kleine receptie na de viering???Heel veel succes ermee!
Ik weet niet hoe je 'tijdschema' ineen zit, maar misschien kan je iedereen uitnodigen om na de mis iets te gaan drinken in een café in de buurt? Een vriendin van mij heeft dat ooit zo opgelost...
Als er geen café in de buurt is, zou je er ook voor kunnen zorgen dat er een kleine receptie is bij het buitenkomen aan de kerk. Is daar een pleintje in de buurt? Je kan zelf iets organiseren of bv een partybus vragen (dat geeft meteen een oplossing voor vervoer van suite).
Een receptie of naar een café is niet mogelijk, want de mis is tot 16u en de genodigden van het feest komen al om 17u.De bedoeling is dus dat de mensen die een aankondiging krijgen toch "uitgenodigd" worden om naar de mis te komen.Grtjs,Kelly