Terug naar overzicht
Hoi, wij plooien de A4 blaadjes in twee, en binden er dan een lintje rond (knoopje binnen in het boekje).Groetjes,ilse
eventjes mijn zinsconstuctie verduidelijken: we houden het op A4 formaat dus we plooien niets dubbel zodat we een groot boekje hebben...Sorry voor de onduidelijkheid!Katrien
Hoi,ah, nu begrijp ik het! Ik denk dat het ook wel mooi zou zijn als je met een perforator verschillende gaatjes op de boord maakt (een tiental) en de lintjes er dan helemaal doorheen weeft. Ik heb hier ook zo'n boekje liggen waarin ze gewoon twee gaatjes gemaakt hebben, en dan een lintje er in met een strik.Groetjes,Ilse
Hoi KatrienIk zou doen zoals Ilse zegt.Je lint erdoor weven. Gewoon 2 gaatjes zou ook mooi zijn, maar komt zo vaak voor... Zoals je boekje al speciaal is, zou ik opteren om het speciaal samen te binden...Er bestaat ook zo'n machientje om dingen samen te binden. Het is precies een nietjesmachine, maar het legt precies een knop in je papiertje... Weet begod niet hoe het noemt of waar je het kan verkrijgen. Maar heb het wel al eens gezien.Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
dag lieve bruid, ik heb de onze ook zelf gemaakt en perforator gebruikt en daar dan rood lint bijgebruikt, mooi hoorsuccesveke
je kan misschien splitpennetjes gebruiken. Eerst 2 gaatjes met een perforator en dan in elk gaatje een splitpennetje.Wij doen het ook zo en is wel leuk ( ben niet zo zot van lintjes )Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes
Bedankt allemaal voor de reacties! Er zitten zeker een aantal leuke ideeën tussen!
Hoi Katrien,Een klein tipje: mijn zusje had die geperforeerd opzij en de 2 gaatjes verbonden met een 2 mooi lintjes! Echt knap! Heb het nog steeds in mijn kast liggen, vond het zo mooi!Grtjs & succesIris