Terug naar overzicht
Hey,wij hebben ook onze ringen daar besteld. Wij trouwen 11 augustus. Ik heb onlangs gebeld en ze zouden de eerste week van juli klaar zijn. Ik heb gevraagd om me te bellen van het moment dat ze klaar zijn. Ik zou zeker bellen moest ik van jou zijn. Dat is nu toch niet meer zo lang. Groetjes,Isabel110807
Dag Patricia,Natuurlijk moet je bellen. Ik had hen al lang gecontacteerd als ik van jou was! Dan weet je hoe ver het ermee staat en hoef je je'r geen zorgen meer over te maken. De onze komen gewoon van bij de juwelier en waren op 1 week daar.Veel succes,Nathalie14/09/2007
Dag Patricia,Wij trouwen op 7 juli en Fede di Oro had ons beloofd dat we onze ringen in mei zouden krijgen. Nog niets gezien tot nu toe, dus ik ga deze week ook zeker nog bellen. Hou je me op de hoogte van jouw verhaal?Groetjes,Caroline
hey,wij trouwen op 29 juni en hebben onze ringen ook in februari bij fede di oro besteld. Wij hebben vorige week gebeld en de ringen waren iets in vertraging (een week geloof ik) maar ze gingen eind deze week normaal gezien klaar zijn. (allez, de onze toch)Moest ik van jou zijn zou ik eens bellen. Het kan goed zijn dat die van jullie al klaar zijn. En zo weet je onmiddellijk hoe lang het nog gaat duren he. Groetjes,evelien
hier nog eens evelien (ik dus :) )ik had gisteren een mail gezonden om een afspraak te maken voor het ophalen van onze ringen. En heb net een mailtje teruggekregen dat ze nog volop bezig zijn aan onze creaties en dat ik binnen 8 dagen hen terug moet contacteren om de afspraak vast te leggen. Groetjes,Evelien
Hey,Wij hebben onze ringen daar ook besteld. Trouwen op 16 juni en zijn onze trouwringen daar op mei al gaan halen.Ik zou gewoon zelf eens bellen.Bij ons was trouwens alles perfect in orde dus nog niet ongerust zijn.Kristien
heylas net je berichtje en onze ringen komen ook van daar, hebben ze in januari al besteld en ze hadden gezegd eerste week van juni (we trouwen zes juli) dus maakte me nog geen zorgenheb nu toch maar es gebeld en ze hebben enorme vertraging schijnt door de vele bestellingen. we gaan ze nu zelf ophalen volgende week, ze moesten ze nog graveren en polieren maar ze waren dus zo goed als af.zou dus toch es bellen mocht ik jou zijn...succes
Hey iedereen!wij trouwen op 23/06 en hebben 2x gebeld tot nu. Onze ringen zijn besteld sinds eind december en worden morgen aan huis geleverd. Dus geen zorgen maken en zeker eens bellen!groetjes!
hallookes iedereen vervolg op de ringen heb ze donderdag ontvangen per taxipost en de patron zelf heeft tot 2 keer toe gebeld om te vragen of alles ok was . toch bedankt voor jullie steun en ik moet zeggen ze zijn zeer mooi !