Terug naar overzicht
Hey Mayteals ik me niet vergis hebben ze er ook in "de branding" in Oostende. Dit is in de Kerkstraat.GroetjesEllen01/09/2007
Ik heb inderdaad ook al positieve dingen gehoord over die winkel in Oostende. Onze kaarsen voor op het altaar komen wellicht vandaar.
In Vladslo bij Diksmuide is er een pottenbakkerij: Timigri... daar kan je ook kruisbeelden kopen of laten maken (als er nog voldoende tijd is)Veel succes met de zoektocht
Laat je horen als je een toffe gevonden hebt? Ben ook van West-Vlaanderen en nog steeds op zoek. Heb de bron in Harelbeke nog niet gedaan...
hihet onze komt van de zoete ambacht in poperinge. is een doopsuikerwinkel en zo maar hebben veel zaken binnen. onze kaars komt ook van daar.Ze hebben moderne kruisbeelden in grote en kleine formaten. het onze is modern zonder beeld aan. Juist een kruis in donkerpaars bijna bruin. Veel succes nog-xxx-20/10/2007
Wij hebben een kruisbeeld van Raf Verjans. Juwelenontwerper uit Limburg. Ze hebben een winkel in Hasselt en Tongeren. www.rafverjans.be Misschien dat ze op andere lokaties ook verkocht worden?
Het winkeltje in Vladslo, Diksmuide, is echt wel de moeite om eens langs te gaan. Daar heb je echt wel originele ontwerpen voor een heel degelijke prijs!