Terug naar overzicht
whauw ik kreeg er ook al kippevel van jou mooie verhaal te lezen,ik ben echt blij voor jullie en we wensen jullie heeeeeeel veel geluk samen wij moeten nog even wachten nog 35 dagen,veel succes
Proficiat!!!We kunnen alleen maar hopen dat we net zo'n fantastische dag tegemoet gaan!!Riet27-10-2007
Proficiat!!!!Ik hoop dat onze dag ook zo mooi gaat worden als die van jullie.Groetjes,Véro16/6/2007
Waaw wat een mooi verslagje...Zit zelf ook met de tranen in mijn ogen! Hoop dat alles bij ons ook zo mag verlopen, want nu begin ik al zenuwen te krijgen... Maar vraag me niet waarom, want ik denk dat alles geregeld is! Wou dat onze dag er ook al was!Alvast nog een dikke proficiat en heb je ergens foto's die we al eens kunnen bekijken? Dat vinden we ook leuk ;o)GroetjesVeroniek20 07 2007
Proficiat,We kunnen er alleen maar van dromen dat hij zo mooi wordt als de jouwe klinkt!Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nk
Hoi MarjanAmai, dat moet een prachtige dag geweest zijn.Alvast proficiat.GroetjesRebecca11/08/07
Hopelijk wordt het zaterdag bij ons een even mooie dag..; Ik begin nu toch wel kriebels te krijgen! :)In elk geval proficiat!Annelies09.06.07
Amai, blijkbaar heb je echt de sprookjesdag beleefd waarvan elk van ons droomt, ben heel blij voor jou en wens jou alle geluk toe. Wij zijn nog op zoek naar een goede ceremoniemeester en DJ... enige aanbevelingen? Veel dank
Hallo Marjan, ik hieronder reeds een berichtje gestuurd maar misschien ben je nog niet terug van huwelijksreis. We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester & dj en vroegen ons af wie jouw huwelijk had begeleid. Veel geluk !
Als DJ hadden wij DJ Otto uit Retie. Als ceremoniemeester hadden wij een goede vriendin van mij. Ze hebben er allebei mee voor gezorgd dat onze trouwdag onvergetelijk is geworden.Van welke streek ben je?