Terug naar overzicht
Hallo Pieter!Dat is echt een superleuk idee, zo'n spiegeltent. Toen ik op de website keek, was ik ook echt direct in de wolken. Wij spraken reeds mensen aan om die tent op hun weide te zetten, we zochten een traiteur,... Maar helaas, na veel rekenwerk viel het echt superduur uit.Bovendien moet je met heel veel zaken rekening houden: een wc-wagen, een parking, electriciteitstoevoer, watertoevoer, wat als het regent? Onze traiteur vroeg zich ook af hoe we drank gingen bedienen, want hij kon niet zoveel personeel bekomen dat hij ook de drankbediening kon doen. En ook: de volgende ochtend moet er wel iemand de drankencentrale helpen met tellen (stock opmaken) en betalen en opruimen en al van die zaken. Je zal allicht ook stoelen, tafels, tafellakens en zo moeten bijhuren, wat ook wel een heel budget vraagt!Ik wil jullie niet ontmoedigen, verre van!Ik hoop echt dat jullie deze droom kunnen waarmaken... en dat jullie er genoeg centen voor hebben!Wij hielden het voor bekeken, maar ik ben blij dat ik geprobeerd heb, dat ik de optelsom heb gemaakt!Veel succes samen!!Dorien (02/08/08)