Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk enveloppes klaar... wat een karwei

5-6-2007 8:55:10
Hallo bruidjes,

Vannacht om half 2 heb ik mijn laatste enveloppe geschreven en het waren er al wat. 190 om precies te zijn. En nu begint het hé. Bij de tantes en nonkels op bezoek om ze te gaan afgeven, want onze ouders staan erop dat die traditie in ere wordt gehouden.
Jawadde, onze grootouders hebben hun best gedaan destijds zenne :-) In totaal 17 bezoeken te doen!
Maar 'k vind het wel leuk om te doen, overal mogen gaan vertellen hoever het al staat, want ik krijg er niet genoeg van om erover te vertellen.
Na den trouw zal ik serieus moeten afkicken van al dat plannen. :-)

Hetvolgende dat we in orde gaan brengen zijn de misboekjes. Die zijn al goedgekeurd door de priester, dus die moet ik enkel nog uittypen en de lay-out nog in elkaar flansen. Goh, ik geniet er echt van!

Ik hoop dat iedereen er evenveel plezier aan mag beleven als ik.

Groetjes aan iedereen!!!
Freya
11.08.2007

Freya
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 381

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 9:17:30

Hey Freya,

Wij hebben er zelf voor gekozen om de traditie in ere te houden om de familie te bezoeken en persoonlijk uit te nodigen.
Eigenlijk niet om de traditie zelf, maar op die manier ben ik nog eens overal geweest en leerden we mekaars familie NOG beter kennen, hoewel we de meesten toch al enorm goed kenden maar daar was het gewoon gezellig!

Verschiet niet, wij zijn op 30 plaatsen geweest :-) dus 17 valt heus nog mee...

En den heb ik de kameraden nog niet meegeteld die we ook allemaal persoonlijk hebben uitgenodigd wanneer ze wel in groep samen waren de meesten.

Wij hebben 110 uitnodigingen gehad, en ik heb er maar 3 met de post verstuurd :-) niet slecht he ;-)

Ik geniet daar ook echt van van die voorbereidingen, jammer dat ik nu bijna niets meer te doen heb... maar anderzijds wel goed want ik begin te beseffen dat ik dringend moet studeren voor mijn avondschool... stel dat altijd uit omdat ik na t werk geen zin heb om te leren.

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen aan alle bruidjes!

Nathalie
07/07/07

Els
22-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:50:00

Wij gaan ook zoveel mogelijk uitnodigingen (van de 160!) persoonlijk bezorgen. Zeker niet omdat het moet (mijn nicht deed het vorig jaar niet) maar omdat we dat graag doen. Zo kom je inderdaad 's bij elkaars familie (die je niet allemaal evenveel ziet) én ook bij vrienden gaan we langs, dat is zeker een gezellige boel. En het is ook leuk om iedereens reactie onmiddellijk te zien. En zo heb je direct een aantal bevestigingen, zonder weken wachten ;-)

Els
22/09/07

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:52:47

hey,

wij zijn bijna klaar met alles ronddragen voor avondfeest en de verste zijn weg met de post vandaag.
Het is inderdaad een hele karwei, en mijn vriend maar klagen dat hij geen vrije tijd meer heeft, maar, het is plezant!
Nu nog receptie, maar die stoppen we in de bus en mijn pa help wat.

Nog 67 daagjes he, das niet lang meer tot 11.08.2007! Voor ons ook DE dag!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info