TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
7-7-2007
|
5-6-2007 9:17:30
Hey Freya,
Wij hebben er zelf voor gekozen om de traditie in ere te houden om de familie te bezoeken en persoonlijk uit te nodigen. Eigenlijk niet om de traditie zelf, maar op die manier ben ik nog eens overal geweest en leerden we mekaars familie NOG beter kennen, hoewel we de meesten toch al enorm goed kenden maar daar was het gewoon gezellig!
Verschiet niet, wij zijn op 30 plaatsen geweest :-) dus 17 valt heus nog mee...
En den heb ik de kameraden nog niet meegeteld die we ook allemaal persoonlijk hebben uitgenodigd wanneer ze wel in groep samen waren de meesten.
Wij hebben 110 uitnodigingen gehad, en ik heb er maar 3 met de post verstuurd :-) niet slecht he ;-)
Ik geniet daar ook echt van van die voorbereidingen, jammer dat ik nu bijna niets meer te doen heb... maar anderzijds wel goed want ik begin te beseffen dat ik dringend moet studeren voor mijn avondschool... stel dat altijd uit omdat ik na t werk geen zin heb om te leren.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen aan alle bruidjes!
Nathalie 07/07/07
|
|
Els
22-9-2007
|
5-6-2007 11:50:00
Wij gaan ook zoveel mogelijk uitnodigingen (van de 160!) persoonlijk bezorgen. Zeker niet omdat het moet (mijn nicht deed het vorig jaar niet) maar omdat we dat graag doen. Zo kom je inderdaad 's bij elkaars familie (die je niet allemaal evenveel ziet) én ook bij vrienden gaan we langs, dat is zeker een gezellige boel. En het is ook leuk om iedereens reactie onmiddellijk te zien. En zo heb je direct een aantal bevestigingen, zonder weken wachten ;-)
Els 22/09/07
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
5-6-2007 16:52:47
hey,
wij zijn bijna klaar met alles ronddragen voor avondfeest en de verste zijn weg met de post vandaag. Het is inderdaad een hele karwei, en mijn vriend maar klagen dat hij geen vrije tijd meer heeft, maar, het is plezant! Nu nog receptie, maar die stoppen we in de bus en mijn pa help wat.
Nog 67 daagjes he, das niet lang meer tot 11.08.2007! Voor ons ook DE dag! Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|