Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips uitstap na wettelijk huwelijk?

5-6-2007 9:45:34
dag medebruidjes,

Door ons stomme gemeentehuis dat ons geen uur op voorhand wilde geven voor het wettelijk huwelijk, hebben we eindelijk de knoop doorgehakt en beslist om ons wettelijk huwelijk op een andere dag te doen. Het is anders onmogelijk om een volledige trouwdag te plannen als je het uur van het eerste onderdeel niet kent :-(
Door omstandigheden en doordat er zoveel mensen regelmatig in verlof waren, trouwen we nu toevallig op 7 juli voor de wet. ons kerkelijk huwelijk blijft op 15 september.
Omdat het wettelijk huwelijk toch een belangrijke dag is, en we daarna officieel 'man en vrouw' zijn, hadden we zin om na het wettelijk huwelijk al even er tussenuit te gaan, een driedaagse of zo. Maar we zoeken toffe ideeën....niet te ver, maar toch goed weer en vooral om te relaxen, een romantische plek....maar ook weer niet te duur want er wacht ons nogeen grote kost in september :-) iemand ideeën? of tips?

Groetjes en alvast heel erg bedankt,
Jennifer
(15/09/07)

Jennifer
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 461

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik5-6-2007 10:30:14

iemand die ik ken heeft een hotel met alles luxe (jacuzzi, spa, massages, sauna's,...) geboekt in Luxemburg (echt ni te duur en ook niet te ver) en je kan daar ook wandelingen maken en dergelijke!

Groetjes,
Sheron

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:36:56

anders een city-trip naar barcelona of venetië super romantisch. Je hebt het al voor 300 euro ofzo

en je bent toch wat verder weg he

Mieke
22/09/07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:03:07

Hoi Jennifer,

wat leuk, wij trouwen ook op 15 september. Mijn vriend is een echte thuisblijver. Op vakantie gaan ezorgd hem meer stress dan ontspanning. Maar ik wil toch een beetje huwelijksreis-gevoel dus dacht ik een midweek naar centerparks te gaan in Vielsalm. Je kan daar last-minute boekingen doen voor een fractie van de normaalprijs.

Groetjes, Mara.

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik5-6-2007 12:46:46

Mijn vriend en ik zijn al enkele keren naar de elzas geweest. De mooi wijnvelden, typische kleine dorpjes, lekker eten, lekker drinken, wijn gaan proeven bij wijnboeren, naar de burchten(ruïnes) wandelen of mountainbiken. Ik raad trouwens het dorpje Ribeauvillé aan. In Hotel Le Menestrel heb je alle luxe en vooral rust!
Tis ook niet ver: 500 km.
Alvast veel plezier!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 13:25:28

hoi,
Heel dichtbij in Limburg in de Maasvallei is een fantastisch hotelletje: De Maretak... klein, ik denk max. 6 kamers, heel lekker eten, je kan er ook naar de sauna, beautybehandeling laten doen, er is een zwembad(je) buiten... wij zijn er intussen al 3 keer geweest (wat niet van onze gewoonte is om zo vaak naar hetzelfde terug te gaan).
www.hoteldemaretak.be
Groetjes
Caroline

anja
1-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 17:37:30

hallo!

ik heb al vaker iets gevonden via weekendesk, bv naar de champagnestreek, moezel, cote opale,...
www.weekendesk.be

veel succes!

groetjes,anja

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 19:14:37

Hey,

wij zijn vorig jaar naar Normandië geweest als verlovingsweekendje. We verbleven in hotel "Les maisons de Lea" in Honfleur. Een heel romantisch hotelletje, en Honfleur en omstreken is zeker een aanrader.

Veerle
29/09/2007

Ilse

Meld misbruik5-6-2007 20:17:03

Hallo,

ik kan u een toffe locatie aanbevelen aan de moezel(Duitsland). Het is er gezellig en zeker niet duur. Het is gelegen in het rustige dorpje Wintrich. Dat ligt op ongeveer tien minuten rijden van het meer bekende Bernkastl waar je dan zeker ook eens naartoe moet gaan. Ook mooi meegenomen is dat de eigenaar perfect nederlandstalig is en in de hotelkelder kan je zien hoe hij zelf zijn wijn produceert. Hij is namelijk wijnboer. De eigenaar zelf (Michael) zal u terplaatse zelf ook wel tips geven om uitstappen te doen of te wandelen door zijn prachtige wijngaarden. Er zijn daar ook fietsen beschikbaar. Meer info vindt je op www.weingutshotelsanktmichael.de

groetjes
Kristof en Ilse

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 10:49:30

Wow,
Bedankt allemaal voor de fijne tips, daar zal zeker iets tussenzitten!
Nog veel plezier voor iedereen bij de voorbereidingen!

Jennifer
(15/09/07)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...