Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Wij hadden ook 10 personen aan een tafel van 8. Vond het leuker 1 toffe tafel van 10 te hebben en zeker te zijn dat de mensen zich amuseerden ook al was het wat krap dan ze te splitsen.Iedereen bleek goed te zitten en had voldoende plaats dus ik zou niet twijfelen als ik van jou was.GroetjesKristel
hallo,Bij ons zijn het ook tafels van 8. Als we grotere willen, moeten we ze betalen, omdat de feestzaal deze dan gaat huren.Ikzelf ga maar 8 mensen aan een tafel van 8 zetten.Onbekenden zou ik wel samenzetten. Wijzelf hebben dit ook al gehad op een trouw, uiteindelijk babbel je toch met iedereen op zo n avond.Groetjes,Miek
Hoi AnneliesOok ik ben van die mening, maar ik heb dit gevraagd aan de feestzaal of dit mogelijk is.Want ik zou het ook jammer vinden moesten ze op elkaar gepakt zitten en niet deftig kunnen genieten van het eten e.d.GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij hebben net het omgekeerde: 2 tafels van 10 en 2 tafels van 8, allemaal rond, maar dan hebben we nog 1 tafel van 6. Nu wil de feestzaal daar een rechthoekige van maken, maar dan zitten we met de tafelversiering dat niet meer uitkomt. We gaan die 6 mensen toch aan een tafel van 8 zetten, maar dan in een halve cirkel of zo. Groetjes, Mara.
HalloWij konden kiezen uit tafels vanaf 6 personen tot ... Tot 11 personen was mogelijk aan een ronde tafel. Meer dan 11: ovaal. Wij hebben tafels van 10 tot 13 personen. Ovale tafels zijn ook tof.Anneleen160607