Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels

5-6-2007 9:52:04
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 16 juni en zijn nu bezig de tafels aan het verdelen. Normaal gezien zijn het ronde tafels van 8 personen maar ik kom altijd uit bij 10 personen voor 1 tafel. Zou ik 10 personen aan een ronde tafel voor 8 kunnen zetten of moet ik die groepjes dan nog eens opdelen en eventueel onbekenden samen zetten????? Het is echt stressen!!

Annelies
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 803

Kristel

Meld misbruik5-6-2007 10:24:06

Hoi Annelies,

Wij hadden ook 10 personen aan een tafel van 8. Vond het leuker 1 toffe tafel van 10 te hebben en zeker te zijn dat de mensen zich amuseerden ook al was het wat krap dan ze te splitsen.
Iedereen bleek goed te zitten en had voldoende plaats dus ik zou niet twijfelen als ik van jou was.

Groetjes
Kristel

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:11:58

hallo,

Bij ons zijn het ook tafels van 8. Als we grotere willen, moeten we ze betalen, omdat de feestzaal deze dan gaat huren.
Ikzelf ga maar 8 mensen aan een tafel van 8 zetten.
Onbekenden zou ik wel samenzetten. Wijzelf hebben dit ook al gehad op een trouw, uiteindelijk babbel je toch met iedereen op zo n avond.
Groetjes,
Miek

Veroniek

Meld misbruik5-6-2007 11:13:10

Hoi Annelies

Ook ik ben van die mening, maar ik heb dit gevraagd aan de feestzaal of dit mogelijk is.

Want ik zou het ook jammer vinden moesten ze op elkaar gepakt zitten en niet deftig kunnen genieten van het eten e.d.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:58:32

Wij hebben net het omgekeerde: 2 tafels van 10 en 2 tafels van 8, allemaal rond, maar dan hebben we nog 1 tafel van 6. Nu wil de feestzaal daar een rechthoekige van maken, maar dan zitten we met de tafelversiering dat niet meer uitkomt. We gaan die 6 mensen toch aan een tafel van 8 zetten, maar dan in een halve cirkel of zo.

Groetjes, Mara.

Anneleen
16-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 15:02:27

Hallo

Wij konden kiezen uit tafels vanaf 6 personen tot ... Tot 11 personen was mogelijk aan een ronde tafel. Meer dan 11: ovaal. Wij hebben tafels van 10 tot 13 personen. Ovale tafels zijn ook tof.

Anneleen
160607

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...