Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

5-6-2007 11:00:04
Tussendoor toch nog leuke dingen ook. Samen met een vriendin ben ik aan het brainstormen voor mijn vrijgezellenavond. We zouden 's avonds naar de Sinksenfoor gaan en ik zou iets moeten verkopen. Heeft er iemand originele ideetjes over wat er zowal verkocht of gedaan kan worden?

Wendi
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1416

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:40:07

je kan foto's van jezelf verkopen, wij hebben dat ook eens gedaan. Een grappige foto gemaakt en ze moest die verkopen.

Mieke
22/09/07

margo
16-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:45:12

hallo

snoepjes of shotjes jenever.
Alles is mogelijk, maar zou voor jou eigenlijk een verrassing moeten zijn, niet?

Veel plezier

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:58:28

Hey Wendi,

dat is vreemd dat jij zelf je vrijgezellen plant, normaal wordt dit niet zo gedaan zoals Margo al zegt: normaal zou het een verrassing moeten zijn voor jou.

Ik heb nu zaterdag mijn vrijgezellenavond, spannend! :-) ik weet totaal niets :-)

Groetjes,
Nathalie

Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 14:46:47

het wordt grotendeels wel een verassing, zenne. Maar ik heb zelf gevraagd om naar de sinksenfoor te gaan, de rest kom ik niet te weten (doemme).Ik weet alleen dat ik nen hele dag moet vrijhouden. In wat voor pakje ze mij gaan steken ofzo... geen idee... Binnenkort moet ik dezelfde vriendin haar vrijgezellenavondje helpen ineensteken, dus ideetjes zijn daarom altijd welkom.

Groetjes, wendi

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:44:42

Mijn zus hebben we pruimen laten verkopen. Dat was grappig! Ze had een groot spaarvarken en op het einde van de avond moest ze genoeg hebben voor haar... verjaardagstaarten voor de hele groep, aangezien het juist haar verjaardag was om 12u s'nachts.
Ik weet ook niets af van mijn vrijgezellen. Best en eigenlijk logisch, we zijn al genoeg met dingen bezig. Ik hoop dat de mijne plezant wordt! We will see!
Veel geluk met jou voorbereidingen.
Je kan ook met jenever rondgaan en verkopen, of misschien aardbeien, is nu de tijd.
Groetjes

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 19:19:19

Hey!

Ik heb pas de vrijgezellendag van een vriendin gehad.
Ze moest lolly's verkopen en hoewel dit heel cliché is, werd er best veel geld gegeven voor zo'n stom snoepje!

Nog een ideetje...
Bij mijn broer zijn vrijgezellen hadden al de vrienden enkele oude knuffels bij. Mijn broer heeft ze allemaal verkocht gekregen (in Bobbejaanland) en er heel wat voor gekregen!

Wat ook vaak gedaan wordt, is een T-shirt en broek/rok vol tekenen met rondjes waarin je een bedrag schrijft. Bijvoorbeeld 1 euro in een rondje ter hoogte van de buik en 2 of meer euro in de rondjes ter hoogte van iets 'intiemere' plekken. De rondjes moeten dan door mensen uitgeknipt en betaald worden.

Nog een laatste ideetje (ook wel weer heel erg cliché)...
Je laat met textielstift mensen die je tegenkomt op de Sinksenfoor goede 'huwelijkstips' op een T-shirt schrijven.
Je verdient er niks mee, maar 't is wel een hele leuke herinnering aan de vrijgezellendag!

Succes ermee!

Veerle

Patricia

Meld misbruik6-6-2007 9:36:20

Ik heb voor een vriendin de dag georganiseerd en we waren allemaal verkleed. Wij in dwergjes en zij in sneeuwwitje (kostuums gaan huren bij carnavalwinkel).
Ze had e mand gekregen met appels en moest die verkopen. Ze heeft er nog veel geld voor gekregen, hebben heel de avond kunnen drinken ervan.
Dan zijn we in e speciaal restaurant in Antwerpen gaan eten (de naam ontsnapt me nu), tis een restaurant en als iedereen gedaan heeft wordt op de gelijkvloers de tafels weggeschoven en is da een dancing('etje).
Twas heel tof!

Patricia
01/08/2008

Joke
9-6-2007
 Meld misbruik6-6-2007 10:24:34

Ik heb mijn vrijgezellenavond al achter de rug en ze zijn met mij ook naar de sinksenfoor geweest. Allereerst moest ik zelfgemaakte cakes verkopen (had ik 's morgens moeten bakken) en dat heeft enorm veel geld opgebracht. Ik heb in de sweet sexy zoveel mogelijk snoepjes moeten kopen voor 5 euro die ik nadien in de café's moest verkopen (borstjes & piemelsnoepjes). Op het marktplein van Antwerpen heb ik met een paar gasten die ik van de terrasjes moest plukken TWISTER gespeeld. Op de sinksenfoor moest ik gratis proberen te vissen, een eigen suikerspin maken (dat heb ik nergens niet mogen doen, te druk denk ik). Ik heb met een andere vrijgzel die daar ook was zo snel mogelijk van de schuifaf gaan en nadien in het spiegelpaleis en er zo snel mogelijk uitkomen... Toen begon het te regenen en zijn we maar op café gegaan. Ja, het is een leuke maar vermoeiende dag geweest. Ik zou zeggen veel plezier ermee...

Groetjes,
Joke
www.bertenjoke.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...