Terug naar overzicht
Hey,ik weet niet hoe 'onleesbaar' je het wil ... je kan bijvoorbeeld alles omzetten naar tekeningen.bvb: voor het voorgerecht: twee vissen, mooi kleed en pak aan. (ga ook voor juwelen etc)voor de soep: een dame (Agnes Sorel) in een soepbordvoor het hoofdgerecht: een hybride half varken / half haas (je kan prutsen met de oren,de staart,de snuit) in een modderplasvoor het nagerecht: een tekening van een dijk langs het water met voetstappenkoffie en koekjes: misschien iets met koffiekoekenmmm, voor de sorbet heb ik niet direct een idee voor een tekening ... misschien helpt google je wel (wikipedia: Sorbet is Latijn voor hij slurpt, wat toepasselijk lijkt voor iedereen die weleens het laatste restje uit de ijscoupe heeft opgeslurpt met een rietje.)tja, dat is wat er me nu te binnen schiet, maar ik ben zeker dat je het zelf veel beter kan.
of je zou alles in een raadsel kunnen zetten.dan kan je bij de sorbet gebruiken:latijns voor hij slurpt met een grote schijnvrucht ontstaat uit vele kleine besjes die samensmelten. (lang leve wikipedia)soit, je vindt er wel iets op!!