Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie kan helpen voor originiele menu

5-6-2007 14:45:44
Wij zouden graag onze menu op een originele manier naar voor brengen , maar hebben weinig ideeën. Mss kan iemand ons wel helpen. Hier is de menu:
- fantasie van noorse zalmfilet in feesttooi
- agnes sorel soep
- sorbet van ananas
- varkenshaasje in een saus "Robert"
- promenade van fijne nagerechten
-koffie en koekjes
Iemand een idee om dit om te zetten naar een leuk en grappig menu waar de mensen niet onmiddellijk weten wat ze gaan eten
Alvast bedankt

virginie
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 800

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:06:17

Hey,

ik weet niet hoe 'onleesbaar' je het wil ... je kan bijvoorbeeld alles omzetten naar tekeningen.
bvb: voor het voorgerecht: twee vissen, mooi kleed en pak aan. (ga ook voor juwelen etc)
voor de soep: een dame (Agnes Sorel) in een soepbord
voor het hoofdgerecht: een hybride half varken / half haas (je kan prutsen met de oren,de staart,de snuit) in een modderplas
voor het nagerecht: een tekening van een dijk langs het water met voetstappen
koffie en koekjes: misschien iets met koffiekoeken

mmm, voor de sorbet heb ik niet direct een idee voor een tekening ... misschien helpt google je wel (wikipedia: Sorbet is Latijn voor hij slurpt, wat toepasselijk lijkt voor iedereen die weleens het laatste restje uit de ijscoupe heeft opgeslurpt met een rietje.)

tja, dat is wat er me nu te binnen schiet, maar ik ben zeker dat je het zelf veel beter kan.

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:11:17

of je zou alles in een raadsel kunnen zetten.
dan kan je bij de sorbet gebruiken:
latijns voor hij slurpt met een grote schijnvrucht ontstaat uit vele kleine besjes die samensmelten. (lang leve wikipedia)

soit, je vindt er wel iets op!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...