TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
31-8-2007
|
5-6-2007 15:19:15
Hey,
Ik weet dat je bij Dasa in Asse voor 35€ een uurtje als koppel les kan krijgen op je slow.
Groetjes,
Els 31/08/07
|
|
Annelies
25-8-2007
|
5-6-2007 17:15:05
Heyla,
Ik heb hier ook eens voor geïnformeerd bij dansschool Arabesk in Gent en dit was haar antwoord, mss ben je hier iets mee!
Geachte Juffrouw, Hierbij wat uitleg over privéles. Priveles kan : Alle dagen van de week, ook in het weekend Op weekdagen : In de voormiddag van 8u tot 12u 's avonds voor en na de cursussen Weekend en Feestdagen : Zaterdag, zondag en feestdagen enkel in de voormiddag tussen 8u en 12u
Deze lessen hoeven niet altijd op zelfde dag en uur. Indien u een les wil bespreken contacteer ons dan telefonisch 09/226.23.76 Wij nemen onze agenda erbij en kijken wanneer er op dat ogenblik vrije uren zijn. U kunt ook bij uw eerste les op voorhand enkele lessen vastleggen.
De prijzen voor de privé-les Prijs per paar les van 1 uur 40 Euro 10-lessenkaart 355 Euro De 10-lessenkaarten blijven 18 maand geldig.
Hebt u nog vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren. Tel : 09/226.23.76
m.v.g. Daniëlla
Groetjes,
Annelies
|
|
Lieve
1-9-2006
|
5-6-2007 19:31:20
Hey,
het is iets verder, maar wij zijn les gaan volgen bij DanzAteljee in Berchem. Ze hebben daar in vijf lessen een dans op maat gemaakt en het heeft ons € 165 gekost als ik mij niet vergis.
Groetjes, Lieve
|
|
isabelle
1-9-2007
|
6-6-2007 8:26:59
Hey, wij volgen deze week onze eerste les bij Ann-sophie Deweer in Eeklo (www.annsophiedeweer.be ). Ze vraagt ook 35 euro per uur.Ze vertelde me dat ze een openingsdans creeërt op ons liedje en die aanpast naargelang wat we kunnen en wat we zelf leuk vinden. Ik ben benieuwd en laat nog wel weten hoe het is gegaan!
Groetjes, Isabelle 14-09-2007
|
|
Els
22-9-2007
|
6-6-2007 13:56:56
En hier is de Els van toen ;-) Ik zag dat je op die post ook gereageerd had maar ik ben niet meer zover teruggekeerd, vandaar. Wij volgen momenteel een korte cursus swing en boogie bij RPM in Nieuwerkerken. Die kost €100 voor 6 lessen. Voor Stijn is het een eerste kennismaking met dansles (ik heb vroeger al 4 jaar les gevolgd). In augustus gaan we bij RPM privéles volgen (€30 per u) en ik kies zelf welke dansen we willen leren.
Ik heb ook info gevraagd bij Move in Aalst en bij Dasa in Asse. Ze waren beide duurder dan RPM. Ik zou al 's in mijn mails thuis moeten kijken maar ik denk dat het Move was die, op basis jullie openingsdans, een choreografie in elkaar steken. Ze vragen daar wel een extra bijdrage voor, naast de uren privéles. Op dit moment kunnen we dus al swingen en boogie dansen en nu ga ik met de leraar nog 's overlopen welke dansen "te doen" zijn om Stijn aan te leren op een paar uurtjes. Geef maar een seintje als je meer info wil! Je mag ook mailen op edr@spe.be
Groetjes, Els 22/09/07
|
|
liesbeth
13-5-2017
|
26-1-2017 10:43:06
Kent er iemand ook iemand die les geeft aan de kanten van Leuven/Sint-Truiden voor de tarieveren? Ttz 35euro/uur? Want momenteel vragen ze hier 70euro/uur wat ik persoonlijk veel te duur vind.
Grts, Liesbeth
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|