Terug naar overzicht
hey Stefanie,Mooie kaarsen hebben ze daar!Ik wil graag zo een kaars hebben waar de tekening er zo van uitkomt.Lijkt mij of ze die hebben he?Heb je er ook gekocht voor de ouders?De pastoor zei bij ons dat ze dat meestal doen...Groetjes, Els14/07/2007
Je moet eens gaan kijken op www.kaarskesprocessie.be , in dat winkeltje hebben ze een ruime keuze!
kijk ook eens op jokakaarsen.be. Hele mooie kaarsen vind ik. Ga er binnenkort eens langs geloof ik.Groetjes,Vanessa
Ook wij bestelden bij jokakaarsen.be. Ik ging wel eens lang eerst om alles in het echt te bekijken, en had er een lange autorit voor over (Roeselare). Gisteren zijn de kaarsen ongeschonden thuis afgeleverd met taxipost. Ze zijn heel mooi!GroetenMarlee6.7.7
ivm de tip van Vanessa over Jokakaarsen (ik vind dat zij idd hele mooie exemplaren hebben), ik heb eens naar hen gebeld en blijkbaar verkopen zij hun kaarsen ook via "Figaro", een winkel in de Plezantstraat in Sint-Niklaas. Voor mensen van het Antwerpse en het Waasland scheelt dat toch wel een redelijke trip.Een (andere) Vanessa.
Je moet ook eens gaan kijken op www.kaarsen-sente.be