Terug naar overzicht
---
Roskam heeft inderdaad een hele mooie tuin en het is een mooie zaal. Tafels zijn mooi gedekt. Eten is lekker. De receptie, bij regenweer, gaat inderdaad door daar waar de tafels staan. Ik heb er met nieuwjaar personeelsfeest gehad en vond de bediening niet zo schitterend. Ik kreeg een bord onder mijn neus en opeens ging het weer weg (de vorige tafel was nog niet volledig bediend), de dj waar ze veel met samenwerken was ook alles behalve schitterend, bij elk liedje dat hij speelt vermeldde hij artiest en titel. Hij draait ook niet wettig (in't zwart)(Deze info hebben we van een andere dj).We vroegen een liedje aan en het duurde meer dan een uur alvorens we het te horen kregen. Als je de volledige zaal neemt, vind ik de dj ook niet goed geplaatst, een deel van je genodigden zitten dan achter de muur waar de dj staat. Mijn ervaring was dus niet zo positief.Wij hebben maw niet geopteerd voor deze zaal, maar wel voor 'De Caipirinha' die een kilometer verderop gelegen is. Vele groetjes en laat iets weten e ;)Sandra
hey ben al twee keer naar de roskam geweest e, twee keer dik in orde.één maal gewoon receptie daar waar de tafels ook staan en vond niet dat het stoorde.één keer naar een trouwfeest in december dus ook receptie binnen en stoorde toen ook niet omdat je wel nog min of meer apart staat, je staat niet tussen de tafels.bediening vond ik zeer ok en eten was heel lekker!!
Dag Sara,Wij hebben al een trouwfeest gehad in De Roskam, maar hebben toch besloten ons trouwfeest in zaal Caipirinha te doen. Die zaal ligt maar enkele minuten verwijderd van De roskam. De bazen daar zijn trouwens de vroegere bazen van de roskam. De feestzaal in de roskam is heel mooi en het eten was ook lekker, maar ik had last van het 'kerkprobleem'. Een hele avond zaten wij daar in een hoek achter een 'pilaar' weggestopt. Vanop onze plaats kon je noch het koppel noch de dansvloer zien en dat is niet fijn op een trouwfeest. Ook de dj en de grootte van de dansvloer viel erg tegen. De receptie buiten was dan weer schitterend. Caipirinha spreekt op het eerste zicht misschien minder aan, maar ze hebben een mooi appart zaaltje voor receptie, een grote open feestzaal, romantische inkom en heel lekker eten. Ook de uitbaters zijn er super vriendelijk. Het is een echt familiebedrijf en die warme sfeer ligt ons gewoon...met het kasteel van saffelaere ben ik niet vertrouwd.