TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marjolijn
11-8-2007
|
5-6-2007 22:38:07
Wij hebben ook zelf een ontwerp gemaakt. Mijn vriend was er ook eerst niet mee akkoord, hij wou iets met foto's. Dan heb ik verder zitten puzzelen tot we op iets heel anders kwamen. Moet zeggen, het resultaat was geslaagd en zelfs de drukker vond het origineel en mooi. Hij wil het nu in zijn boek steken voor huwers voor volgend jaar. Dit vind ik wel wat jammer, want we hebben er zo lang aangezeten om tot een resultaat te komen dat we beiden zagen zitten en anderen zouden het gewoon kunnen namaken. Ik zou zeggen. Neem een blad en puzzel wat verder. Kijk wat voor elk van jullie primeerd, vb, mijn verloofde wou absoluut met foto's en is wou een speciale kaartvorm. Als je samen eraan werkt kom je absoluut wel tot een resultaat hoor.
Veel succes Marjolijn
|
|
Peggy
23-6-2007
|
6-6-2007 8:45:03
Wij hebben gewoon met twee uitnodigingen gewerkt. De mensen van mijn familie en mijn vrienden kregen een moderne kaart met blauw en zilver. Iedreen die uitgenodigd is van mijn vriend's kant kreeg een eerder klassieke kaart met wit en goud. Zo waren we beiden tevreden en de genodigden gaan echt niet hun uitnodigingen gaan vergelijken hoor.
Veel succes ermee Peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
Selma
8-9-2007
|
6-6-2007 11:16:32
Ik zou verder zoeken totdat we iets tegenkwamen dat we beide mooi zouden vinden.
|
|
Veerle
|
6-6-2007 13:36:53
Dag Anke,
zeeeeeeer herkenbare situatie :-) Wij hadden net hetzelfde probleem... De uitnodiging die ik echt super vond, vond mijn vriend te modern en te fel. Die die hijdan weer heel mooi vond, vond ik te oud en te "saai". Dat leek dus ook een "onverzoenbaar" probleem, maar raar maar waar, we hebben uiteindelijk een uitnodiging gevonden die we allebei mooi vinden. Eentje van Buromac, met bordeau hartjes in kalkpapier. Ik zou dus, zoals Selma zegt, nog wat verder zoeken, dan komen jullie er zeker en vast wel uit hoor!
Groetjes,
Veerle 25.08.07 http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
Patricia
17-2-2007
|
6-6-2007 13:48:24
De prijs is niet veel voordeliger als je ze zelf maakt. Ik had ook zoiets van: in die boeken zit niet iets dat echt bij ons past. Dus heb ik zelf iets gemaakt en dat laten drukken bij een drukkerij. En het resultaat was wat ik wilde:)
|
|
Dany
24-5-2008
|
6-6-2007 14:28:32
Ik heb de uitnodiging ook zelf ontworpen (ben grafisch ontwerper dus kan moeilijk anders natuurlijk). Mensen stellen dan éénmaal iets hogere eisen. Heb er voor gezorgd dat het concept ook doorgetrokken kan worden naar de menu's en bedankkaartjes... Is nog een jaar maar mijn ontwerp is al enkele maanden klaar... Ik moet wel zeggen dat ik af en toe nog eens die kaart open en dan zie je toch meestal nog iets dta beter kan... Gelukkig vond mijn toekomstige de uitnodiging wel goed (OEF)
|
|
Anke
31-5-2008
|
6-6-2007 19:54:44
Hallo allemaal, jullie geloven het nooit maar mijn (toekomstig) ventje kwam vandaag ineens met het nieuws dat hij die uitnodiging die ik mooi vond, wel wil nemen. Ik snap het niet zo goed dat hij nu ineens akkoord gaat, maar ik ben er wel blij mee. Toch bedankt voor jullie reacties hoor! Ik dacht er ook al aan om ze allebei te nemen en voor mijn kant van de familie en vrienden deze die ik mooi vond te nemen en voor zijn zijde die hij mooi vond. Is dus niet meer nodig... Aan iedereen nog veel succes met alles te regelen. Ik ga nu nog verder ideetjes opdoen. groetjes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|