Terug naar overzicht
In word moet je eens kijken bij pagina-instellingen daar kan je kiezen voor etiketten. (en dan selecteer je de juiste soort --> staat op e verpakking.)Daarna is het een kwestie van 1 vel uit te proberen....Veel succes
Dag naamgenoot,Heb hetzelfde gedaan. Ook etiketten gedrukt. Vertrekt vanuit Word, bij extra, afdruk samenvoegen. Opent er recht een kadertje met keuze envelop, etiket... en dan is het stap voor stap volgen. Eerst grootte etiket, adreslijst maken, en schikking. Als alles hebt doorlopen best opslaan als nieuw document. En in dat document kan je heel lay out aanpassen als je wilt. Hopelijk kan je hiermee van start. Mieke
Hallo,ik kan je helpen maar het is een redelijk ingewikkelde procedure.Je zet eerst al je adressen in een excel-bestand met telkens bovenaan de titels vb. eerste vak naam, tweede vak adres, ... Je slaat dit op. Je sluit daarna excel. Je opent Word en je kiest daaronder Tools: Letters and mailings en dan envelop and labels. Dan kies je new document en je moet ook de juist labels aanduiden. Dan kies je weer Tools en je kiest mail merge. Je kiest rechts in de kader Labels. Dan kies je starting document en dan select recipients. Je kiest dan Browse en je moet je excel-file die je aangemaakt hebt selecteren. Bij de volgende kaders die verschijnen altijd OK aanklikken. Dan kies je arrange your labels. Dan kies je more items. Dan verschijnt er in een kadertje de titels die je gekozen hebt in uw excelfile. 1 voor 1 selecteer je ze door op insert te klikken en dan close klikken. Klik daarna op Update all labels en dan verschijnen al uw velden op uw blad. Kies daarna preview your labels. En uw adressen verschijnen op de etiketten. 't Lijkt ingewikkeld maar als je mooi volgt wat ik hier beschreven heb komt het goed, want terwijl ik dit aan het typen ben doe ik ook de procedure om niets over te slaan.Veel succes, en mocht je nog vragen hebben laat het mij dan weten via 'wij trouwen'.Lies07/07/07
Zo heb ik mijn enveloppes gedrukt, maar voor etiketten is dit hetzelfde hoor...http://users.telenet.be/IlseEnDries/Uitleg/EnveloppesAf... Hopelijk helpt dit.Groetjes,IlseGelukkig getrouwd sinds 12 mei 2007
Ik heb hier een programme voor. Davilex Adressing. Hier staan al onze contactpersonen in. En je kunt op etiketten afdrukken. Heel makkelijk.
je kan dit gewoon doen in word. Je moet aangeven dat je etiketten wil maken. Je moet dan gewoon de afmetingen ingeven (boordjes en zo). HEt staat goed aangeduid en is redelijk eenvoudigIngrid