Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweeltjes

6-6-2007 12:50:39
Dag bruidjes allemaal,

ik heb nog geen juweeltjes om bij men jurk aan te doen.
Eerlijk gezegd heb ik daar helemaal niet aan gedacht als ik in de winkel voor mijn kleed was... ik was zo blij dat ik een jurk gevonden had en bijpassende schoenen dat ik dit helemaal vergeten ben.

Nu trouw ik op 20/10/2007 en moet op 03/09/2007 mijn kleed nog eens gaan passen, ik dacht daar dan te kijken voor bijpassende juweeltjes..
MAAR wat als ik daar niets vind, heb ik dan nog tijd genoeg om bij een andere juwelier langs te gaan?

En ergens goede adresjes van juweliers in Aalst of omstreken?

Groetjes en al bedankt!
Natalie

Natalie
12-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1201

Els
22-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 13:25:48

Ik heb mijn juwelen onmiddellijk bij mijn kleed besteld bij Moderna. De kleur van de parels is identiek aan mijn kleed (Linea) en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zou aan gedacht hebben als de verkoopster er niet mee aankwam ;-). Maar anders had ik gewoon bij een juwelier gegaan. In Aalst zijn er genoeg; De Wolf, Zwitserland, Claessens en ook heel wat kleinere (goedkopere) waar jongere, speelsere juwelen zijn. Hoy, Juweeltjes Kris... Die maken ook "op maat" als je zelf wel samenstellen.

Els
22/09/07

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik6-6-2007 13:28:48

Hey Natalie,

Volgens mij heb je nog tijd genoeg. Ik trouw op 13/10 en heb nog niet eens gedacht aan schoenen en juwelen voor bij mijn kleed ...

In Aalst zijn er genoeg juweliers: De Wolf en Zwitserland op de markt, dan Pieters in de Kattestraat, Roobroeck aan de zeshoek en aan 't rozemarijnstraatje, juweeltjes kris in sint-jarosstraatje enz. Ik denk dat je zowel 'klassieke' als 'moderne' juwelen bij deze juweliers vindt en ik weet dat ze bij Roobroek je eigen ontwerp na kunnen maken.

Indien je echt juwelen van een 'bruidscatalogus' wil, kan je ook bij de bruidswinkels in de omgeving (Pierre Yves en Couture Ann bvb) gaan zien. Ik zou me er echt geen zorgen om maken.

groetjes,
Elke

Tine
20-10-2007
 Meld misbruik6-6-2007 14:47:50

Hi

je zal zeker nog tijd genoeg hebben. Ik trouw ook op 20/10/2007 en heb zelfs nog geen kleed! Dus niet te veel piekeren. Alles komt goed.

-xxx-
20/10/2007

Annick
27-10-2007
 Meld misbruik6-6-2007 17:43:57

Hoi Nathalie,
Ik trouw op 27/10/07 en ik moet a.s zaterdag pas voor de eerste keer naar de stoffenwinkel om te kiezen, dus mijn kledij is zeker nog niet in orde (maar ben er heel gerust in dat het in orde komt). Ik ben van plan om mijn juweeltjes zelf te maken, dan ben ik zeker dat het mijn smaak is en de juiste kleur. Is misschien ook een optie voor jou?
Alvast veel succes
Annick

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik6-6-2007 19:45:45

ik heb mijn juweeltjes bij kruidvat gekocht,ik vond ze het mooiste!!! en ik heb ze al aan gehad bij mijn kleed en het was af!!!!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 20:41:08

Hallo,
Ik ben daar niet zo specifiek naar op zoek gegaan... in Gent is er een heel mooi winkeltje en ik was daar es gaan kijken en heb er een supermooie ketting gevonden... ben dan een maand of zo later bij Nadine Wijnants in Antwerpen bijpassende oorbellen gaan kopen.
Je zult wel iets vinden hoor... er zijn heel veel mooie dingen te vinden...

Katrien

Meld misbruik7-6-2007 15:05:57

Caroline, hoe heet dat winkeltje in Gent? merci-kes!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 11:19:14

Au Bon Marché in een zijstraat van de Veldstraat (in dezelfde straat is ook Dille en Kamille en Oil en Vinegar, op de hoek is een Yves Rocher)...

Natalie
12-10-2007
 Meld misbruik8-6-2007 20:47:25

Hallo allemaal!

Alvast bedankt voor de berichtejs!
Ik ben al een stuk gerust gesteld.
Ik ga denk ik wachten tot ik mijn kleed nog eens moet gaan passen, heb het bij Pierre Yves besteld en dan zal die waarschijnlijk wel iets passend hebben.
Maar ik ga toch al wat rondkijken, je weet nooit dat ik iets tegenkom wat ik heel knap vind!

Groetjes,
Natalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...