TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
6-6-2007 15:05:54
Hoi, Wij trouwen in het kasteel op 17 aug. We zijn eigenlijk enkel daar gaan kijken, dus ik kan niet vergelijken qua prijs met elders, maar als ik de prijzen van anderen hoor, is het vergelijkbaar. Ik was er meteen verliefd op, het is echt schitterend qua decor. Echt super voor je foto's. Je zit inderdaad wel in "aparte" zalen (twee aparte voor ons feest), maar er zijn zo van die "poorten" tussen (met twee deuren), die ze dan natuurlijk open zetten. Omdat er zo'n grote deuren zijn stoort het mij niet, maar dat is misschien persoonlijk. Groetjes, Ilse
|
|
Lieselot
15-3-2008
|
6-6-2007 15:08:55
Hallo Ilse
En met hoeveel personen zijn jullie? Op de foto's staat ook een tent kan dat ook?
Lieselot
|
|
Ilse
17-8-2007
|
6-6-2007 15:14:43
Hoi, wij zijn met 90 personen. Ik denk dat dat de max capaciteit is, maar ben het niet heel zeker. Van een tent, dat weet ik niet, daar hebben wij niet naar gevraagd. Maar er is in domein d'Aertrycke wel nog een restaurant, de charbon, en die hebben zo een soort tent over hun terras, misschien is het dat dat je gezien hebt? Anders es een afspraak maken met hen en vragen of je met een tent kan werken, ze zijn heel vriendelijk! Groetjes, Ilse
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|