Terug naar overzicht
hey wij hebben onze ouders ook niet vermeld op onze uitnodiging maar een vriendin van mij heeft gewoon de vier koppels erop gezet zonder adres en dat vond ik ook goed want als je al de adressen erop moet zetten is da wel druk.grtz
Hallo,Wij hebben ook de nieuwe koppels erop gezet, zonder adressen
heywij hebben onze ouders niet vermeld omdat ons zoontje ons huwelijk zogezegd aankondigd. De ouders van mijn vriend zijn gescheiden en hebben allebei een nieuwe partner. Daarom ook dat we hen niet vermelden wegens 'te druk'. Wel hebben we op de aparte kaartjes hun namen vermeld.Tine en stéphane en hun ouders nodigen u uit op de receptie .... bla bla bla.En dan eronder onze nummers en dan telkens de ouders met hun telefoonnummer. Op die manier staan ze er allemaal op met hun naam en moet er niemand kwaad zijn.-xxx-20/10/2007
Bij ons zijn mijn ouders nog samen en mijn toekomstige zijn ouders zijn gescheiden. Wij hebben het als volgt gedaan:onze ouders:Dhr en mevrouw a en b (voor mijn ouders)Dhr x en mevrouw y (voor zijn ouders)We hebben er enkel ons adres en het adres van de feestzaal opgezet. De adressen van onze ouders hebben we niet vermeld.Groetjes,Chantal01.09.07
De ouders van mijn vriend zij recent zeer recent gescheiden,mijn ouders zijn nog samen. Wij gaan het ook doen zoals Chantal.De adressen van de ouders gaan we niet vermelden. Enkel het onze en dat van de feestzaal.groetjes,Ilsemei 2008
hey, Mijn ouders zijn ook gescheiden en we hebben er bewust voor gekozen om enkel onze naam op de uitnodiging te zetten. Tenslotte is het onze dag en niet hun dag. De mensen weten dat zij ook in de vreugde delen. Wij hebben dit overlegd met de ouders en zij vonden dit geen probleem.groetjes en veel succes