Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zijn af!!

7-6-2007 10:19:36
Het was zo ver gisteren: Ik viel bijna flauw van de spanning! Tussen 16 en 18u mochten mijn ouders om onze uitnodigingen gaan bij de drukker. Toen ik om 18.15u nog niks gehoord had van mijn ma, sloeg ik al helemaal in paniek en stuurde ik haar een smsje. Mijn pa was nog niet terug van de drukker. Rond 18.35u kreeg ik een smsje...Ik sprong uit mijn zetel en...ze stelde mij een vraag totaal naast de kwestie!! Ik kreeg het bijna. Nu bleek dat ik een vorig smsje niet gekregen had, waarin ze zei dat onze uitnodigingen prachtig zijn en onze kleuren goed uitkomen ook. Alles is dus perfect gelopen zoals het moest. Lang leve drukkerij nolf!!:d

We zijn dan snel naar een teleboetiek op internet gaan zien ( ze gingen foto's van onze uitnodigingen doorsturen), maar eerlijkgezegd zag ik niet veel verschil met het ontwerp dat we ingediend hadden. Nuja, de kleuren kan je op zo'n foto al ietske minder duidelijk zien he,en ik heb die uitnodigingen al zoveel keer gezien... Maar als mijn mama zegt dat ze prachtig zijn, dan geloof ik haar direct. Ik ben benieuwd om de 'live-versie' te zien!

Ik ben ook heel benieuwd naar de reacties die zullen komen!! Mijn mama ging er vandaag al meteen een paar aan haar collega's geven.

Ik wilde dit toch eventjes met jullie delen;).

Groetjes!

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 484

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik7-6-2007 10:33:16

Hey Lien,

Wat fijn he! Ik was ook zo blij toen mijn laatste uitnodiging afwas, heb ze dan wel zelf gemaakt en ben er n half jaar aan bezig geweest... maar je hebt gelijk, is zo fijn he!
Ik kon toen haast niet meer wachten om de mensen beginnen uitnodigen, maar t was toen nog te vroeg...dat vond ik het stomste eraan dat wachten om de reacties van de mensen te zien, want we hebben iedereen persoonlijk uitgenodigd.

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Veroniek

Meld misbruik7-6-2007 10:36:59

Hoi Lien

Ben blij voor jullie dat alles goed verlopen is!

Welke kleuren hebben jullie kaarten?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

lien
23-2-2007
 Meld misbruik7-6-2007 11:02:22

@ Nathalie: wij willen er ook zo veel mogelijk persoonlijk uitdelen. Heeft twee voordelen: je ziet meteen de reacties en je spaart geld uit aan postzegels (al moet je dan wel geld uitgeven aan benzine en moeten wij mijn broer of pa vragen om ons rond te rijden want we hebben geen auto en geen rijbewijs;) ).
Ik kan ook bijna niet meer wachten tot ik er mee kan beginnen! In het weekend kom ik speciaal af (ik woon in brussel, mijn ouders in kortrijk) om mijn kaartjes mee te kunnen pakken naar brussel. Ik hoop dat ik er in t weekend ook al veel kan uitdelen.

@ Veroniek: ik heb gelezen dat het bij jullie bruine inkt op beige-crèmekleurig papier geworden is? Awel, bij ons zo goed als hetzelfde! Zien jullie goed dat het bruine druk is? Daar vrees ik bij ons een beetje voor, k weet het zo nie goed...

Groetjes,
Lien

Patricia

Meld misbruik7-6-2007 11:12:23

Hé Lien, blij dat dit heel goed verlopen is!
En nu vlug zien hoe je uitnodigingen eruit zien int echt hé. Spannend!

Patricia
01/08/2008

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik7-6-2007 11:25:29

@Lien: ja dat zijn idd de 2 voordelen, en nog eentje is: je komt nog eens bij iedereen en het is gewoon zo fijn en gezellig overal op bezoek gaan.
Op die manier zijn zij ook aan de buurt om eens bij ons langs te komen zodra ons huisje af is :-)

Qua benzine hebben wij geen kosten, hebben beiden n bedrijfswagen.
Dus voor ons was het idd goedkoper want we hebben er maar 3 moeten opsturen, dus niet veel postzegels.

De reacties op mijn uitnodigingen waren ook echt tof! Zeker het feit dat enkelen mij vroegen: Amai waar hebt ge die laten maken? En ik dan blij kon zeggen: Zelf :-)
En nog fijner is dan de mensen die het niet geloven in eerste instantie :-)

Wat ik ook een fijne reactie vond en vaak heb meegemaakt is dat mensen de uitnodiging bekijken, wegleggen en even later nog eens gaan nemen omdat ze het echt wel mooi vonden :-)

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info