TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
7-7-2007
|
7-6-2007 10:33:16
Hey Lien,
Wat fijn he! Ik was ook zo blij toen mijn laatste uitnodiging afwas, heb ze dan wel zelf gemaakt en ben er n half jaar aan bezig geweest... maar je hebt gelijk, is zo fijn he! Ik kon toen haast niet meer wachten om de mensen beginnen uitnodigen, maar t was toen nog te vroeg...dat vond ik het stomste eraan dat wachten om de reacties van de mensen te zien, want we hebben iedereen persoonlijk uitgenodigd.
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
Veroniek
|
7-6-2007 10:36:59
Hoi Lien
Ben blij voor jullie dat alles goed verlopen is!
Welke kleuren hebben jullie kaarten?
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
lien
23-2-2007
|
7-6-2007 11:02:22
@ Nathalie: wij willen er ook zo veel mogelijk persoonlijk uitdelen. Heeft twee voordelen: je ziet meteen de reacties en je spaart geld uit aan postzegels (al moet je dan wel geld uitgeven aan benzine en moeten wij mijn broer of pa vragen om ons rond te rijden want we hebben geen auto en geen rijbewijs;) ). Ik kan ook bijna niet meer wachten tot ik er mee kan beginnen! In het weekend kom ik speciaal af (ik woon in brussel, mijn ouders in kortrijk) om mijn kaartjes mee te kunnen pakken naar brussel. Ik hoop dat ik er in t weekend ook al veel kan uitdelen.
@ Veroniek: ik heb gelezen dat het bij jullie bruine inkt op beige-crèmekleurig papier geworden is? Awel, bij ons zo goed als hetzelfde! Zien jullie goed dat het bruine druk is? Daar vrees ik bij ons een beetje voor, k weet het zo nie goed...
Groetjes, Lien
|
|
Patricia
|
7-6-2007 11:12:23
Hé Lien, blij dat dit heel goed verlopen is! En nu vlug zien hoe je uitnodigingen eruit zien int echt hé. Spannend!
Patricia 01/08/2008
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
7-6-2007 11:25:29
@Lien: ja dat zijn idd de 2 voordelen, en nog eentje is: je komt nog eens bij iedereen en het is gewoon zo fijn en gezellig overal op bezoek gaan. Op die manier zijn zij ook aan de buurt om eens bij ons langs te komen zodra ons huisje af is :-)
Qua benzine hebben wij geen kosten, hebben beiden n bedrijfswagen. Dus voor ons was het idd goedkoper want we hebben er maar 3 moeten opsturen, dus niet veel postzegels.
De reacties op mijn uitnodigingen waren ook echt tof! Zeker het feit dat enkelen mij vroegen: Amai waar hebt ge die laten maken? En ik dan blij kon zeggen: Zelf :-) En nog fijner is dan de mensen die het niet geloven in eerste instantie :-)
Wat ik ook een fijne reactie vond en vaak heb meegemaakt is dat mensen de uitnodiging bekijken, wegleggen en even later nog eens gaan nemen omdat ze het echt wel mooi vonden :-)
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|