Terug naar overzicht
Hey Annelies,Wij trouwen ook op 9/6.Af en toe slaan de zenuwen toe, het zijn eigenlijk plezante, nieuwsgierige kriebels.Benieuwd hoe de dag er gaat uitzien. k Heb ook wel beetje schrik van het weer. Hopen op het beste!!! Een schitterend feest toegewenst!Wendy
Hallo!Wij trouwen ook zaterdag! Ik kijk er enorm naar uit en heb momenteel nog geen last van zenuwen! Het weer zal afwachten zijn, want ze voorspellen elke dag wel iets anders voor zaterdag. Ik duim in ieder geval mee voor droog weer!!! Geniet van jullie dag!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
wij trouwen ook op zaterdag!hopelijk valt het weer nog mee inderdaad...ik kan nauwelijks wachten (en op de huwelijksreis ;o) )groetjesYasmine
hey, zojuist gezien dat ze voor zaterdag 20 a 25 graden uitgeven en enkel in het oosten kans op een bui, dus dat ziet er toch niet zo slecht uit!Veel succes en geniet ervan!!Sigrid09/06/07 Brugge
Voor jullie ook allemaal veel succes en een fantastisch feest gewenst!Groetjes,Annelies09.06.07
Hallo,Morgen is het zover! Heb net naar het weerbericht gekeken, maar het ziet er precies niet zo goed uit voor morgen. Veel kans op regenbuien. Dat belooft ... Hopen dat ze er deze keer maar terug naast zitten zeker.Iedereen veel plezier morgen,Wendy