Terug naar overzicht
Hihi, dit is echt leuk. Ik hoop dat het jullie lukt!Groetjes,Lieve
Hey Anoniempje,Ik heb het volgehouden en heb tot het einde doorgelezen :-)Ik vind het schitterend dat jullie die lessen gaan volgen en dan op jullie trouwdag iedereen versteld zullen doen staan. Doe dus je best om het geheim te bewaren. Je openingsdans op zich zal al een fantastisch moment zijn maar dat je iedereen er nog eens mee verrast maakt het toch nog dat tikkeltje leuker. Ik wens jullie alvast heel veel plezier met de dansles vanavond. Groetjes,Angie14/07/07
De dansleraar zal wel snel genoeg doorhebben hoeveel 'ritme' en 'elasticiteit' er in jullie 'lijf' hangt (sorry dat ik het zo uitdruk). Je hoeft dus zeker geen schrik te hebben voor de dansles, de dans (op Eternal flame) zal er prachtig uitzien (en jullie zullen stralen)!!! Ik wou dat ik mijn vriend kon overtuigen om dansles te volgen, want het lijkt me idd leuk om iedereen te verrassen!!!veel plezier en hou ons op de hoogte!Elke
Geniet ervan, je zal iedereen versteld doen staan!Dit is echt wel leuk!groetjessophie 18042008
HoiBedankt voor de toffe reacties en de steun, want ik denk dat ik het toch moeilijk zal krijgen om te zwijgen een keer de lessen bezig zijn...Vooral omdat ik een familiemens ben en bijna iedereen weet onmiddellijk alles van mij... Zo weet iedereen van de familie wel iets i.v.m. de trouw, maar niet alles. En wat de ene weet, weet de andere niet... Maar dit is weldegelijk iets voor ons alleen...We kijken er enorm naar uit!@ElkeIk ben er enorm van verschoten dat mijn vriend dit wou doen... Ik vertelde hem dat ik dat eigenlijk wel grappig zou vinden en iedereen zou zo staan kijken met hun mond vol tanden. En hij zei dan gaan we dat doen en hij vond het ook een héél leuk idee!Zal morgen eens laten weten hoe het geweest is deze avond, ben echt aan het aftellen, nog 4 uurtjes... ;o)Groetjes en tot later!
MEGA! Succes alvast!groetjes Jotje