Terug naar overzicht
Hey Ann, Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hadden ceremoniemeester chris Wouters. Hij is echt super goed, iedereen was vol lof over hem. Hij is zeer vriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat onze dag vlekkeloos is verlopen. Als je meer gegevens over hem wil, dan stuur je maar een mailtje.ellen_vanloock@hotmail.comgroetjes Ellen en nog veel succes met de voorbereidingen
hoi, ik heb bij mijn eerste huwelijk Dirk Flament uit Lommel gehad, en hij heeft ervoor gezorgd dat die dag echt perfect gelopen is (zelfs toen het één en ander in het 100 dreigde te lopen door vertraging van een uur op het stadhuis). In oktober trouw ik voor de 2de keer en ik ben er nog niet uit of het met een ceremoniemeester wordt omdat het alleen een wettelijk huwelijk zal zijn. Maar moest ik toch eentje willen zou ik zeker terug met hem contact opnemen. Alvast succes!Annick
Hoi ann,wij nemen zelf geen ceremoniemeester, maar de volgende info heb ik van op beurzen. De enige waar ik iets van kan zeggen is Valere Peetsers. Mijn fotgaaf werkt daar al lang me samen en is erg tevreden over hem. Georges Roebben" - Sint-Truiden - gsm: +32.498.30.47.91"Guy Olaerts" - Genk - gsm: +32.472.76.78.77 "Taxi Roma" - Zoutleeuw - www.ceremoniehuisvos.be "Valere Peeters" - As - www.valere-peeters.be Groetjes, Mara.