Terug naar overzicht
Hoi,ik ben nu ook niet meteen goed in het houden van toespraken, maar ik zal proberen je een ideetje te geven. Ik zou beginnen met de manier waarop jullie elkaar hebben leren kennen en wat jullie al samen hebben mee- of doorgemaakt tot nu toe. Complimentjes en bedankingen werken natuurlijk ook prima. Vertel waarom morgen zo een belangrijke dag voor jou is aan je partner, maar vergeet ook niet je nieuwe schoonfamilie!Ik hoop dat je er iets mee aan kan!Geniet er morgen enorm van. Het mooie weer hebben jullie in ieder geval al mee.Laat je weten hoe het geweest is? En vergeet ook de foto's niet! Ben altijd enorm benieuwd hoe het bij andere paren verloopt.Groetjes, Mara.
Hoi GreetIk ben hier wat laat om je te helpen met je avondspeech, maar ik wens je in ieder geval veel succes en als je dit leest een dikke proficiat!Geniet ervan en hopelijk blijft het een droge dag, want bij ons ziet het er maar somber uit :(Zoals Tamara zegt, zijn we nieuwsgierig hoe het geweest is... (vnl. je speech) Tot later.GroetjesVeroniek20 07 2007