TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara
15-9-2007
|
7-6-2007 20:36:41
Of er echt solden in zijn weet ik niet, maar ik denk dat aan het einde van de collecties je wel de "toonzaaljurken" kan kopen voor een prijsje.
Groetjes, Mara
|
|
chantal
14-7-2007
|
7-6-2007 20:48:51
Hallo annelies Of er solden zijn op jurken weet ik niet echt, maar als je een trouwkleed zoek dat bij prijs is kan je altijd eens een kijkje nemen op de site www.clairdefemme.be Hier staan redelijk veel jurken op waaronder hele mooie en de prijzen staan er dadelijk bij onderaan de fotos.
groetjes chantal
|
|
fabienne
7-7-2007
|
7-6-2007 21:51:40
hallo momenteel is er in beverlo bij ER grote opruiming want ze zullen verbouwen daarmee,verschillende modellen en ook van NIKY van kets ,deze zaak is van zijn ouders
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-6-2007 22:18:13
Hi Annelies,
Ik hoorde mijn mama daarstraks vertellen dat ze een brief heeft gekregen van bij Cermo (in Turnhout) om te zeggen dat ze gaan verbouwen en dat er kortingen zijn tot 50%. Ik zie mijn ouders toch morgen dus dan kan ik wel eens zien of het ook op de bruidsjurken is.
Volgende week donderdag mag ik daar mijn jurk gaan afhalen dus dan kan ik ook wel een informeren en je iets laten weten. Als je natuurlijk uit de buurt bent.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Anne
21-9-2007
|
8-6-2007 7:57:55
Hallo,
Zoals Chantal zei, bij clair de femmes zijn de trouwjurken echt prachtig en aan een schappelijke prijs, ik zal het weten, heb mijn kleed daar gekocht. Ik kan je verzekeren dat ze daar super vriendelijk zijn en je mag proberen wat je wil, wel eerst een afspraak maken voor de gaan passen, zo krijg je een uur de tijd om te passen en zijn ze enkel met jou bezig. Groetjes Anne 21.09.07
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
8-6-2007 13:00:59
Hey, hangt er van af waar je woont maar in west-vlaanderen heb ik in januari verschillende (robel roeselare, stevens torhout) bruidboektieken bezocht waar ze de colectie van vorig jaar in solden hadden. In juli zullen ze daar waarschijnlijk ook solden geven. Ik heb uiteindelijk wel niets gevonden in die collectie, maar als je rond je maat iets vindt kan je soms hele mooie koopjes doen. Er hingen toen eigenlijk nog heel mooie kleedjes tussen. Anders bel je gewoon es naar de boetieken in de buurt en vraag je of ze solden geven.
Groetjes
|
|
vanessa
21-9-2007
|
11-6-2007 11:42:37
hoi ik trouw in september en kben in januari es gaan kijken voor een trouwkleed,er waren toen solden en tot mijn grote verbazing heb ik mijn gedacht gezien en gekocht,ik wou er niet veel geld aanhangen omdat het maar voor 1dag is maar je kan jurken vinden in de solden periode groetjes vanessa
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|