TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
7-6-2007 21:52:33
Beste Ellen, Wij komen enorm veel in salons Caipirinha te Merelbeke,het eten is er enorm lekker, enorm vriendelijk personeel,vlotte bediening,warme zaal, we komen er enorm graag,kennen trouwens de uitbaters Christine en Luc heel goed,Moest je vragen hebben mag je gerust mailen,Groetjes,Dierk,www.studiohappymusic.be
|
|
Thierry
|
|
|
Sandra
5-7-2008
|
9-6-2007 10:53:05
Hey Ellen,
Wij hadden eerst een infopakketje via internet aangevraagd. 2dagen later hadden we het al! Dan hebben we een afspraak gemaakt om de zaal te gaan bezichtigen. De uitbaters zijn echt stuk voor stuk lieve mensen, geen enkele moeite is hen teveel. Ik en mijn toekomstige man zijn eerst een kijkje gaan nemen, daarna zijn we nog eens met onze ouders gaan kijken. Het was hen geen moeite teveel om nog eens de zaal te tonen. Het is een familiebedrijfje en dat voel je. Er is daar een echte warme sfeer! Ook het personeel was telkens vriendelijk.En iedereen zit in dezelfde zaal! Mooie, gezellige zaal,geen pilaren die storen of mensen 'wegsteken'. Hele mooie bar! Romantische inkomhal. Aparte receptiezaal of tuintje buiten.En voldoende eten op je bord (wat mijn verloofde zeer belangrijk vindt)!Volgens onze dj (Dierk van studio happy music)zijn ze ook heel stipt, voor begin dansfeest en serveren van de verschillende gerechten,...wat ook heel fijn is!Wij "trouwen" (feesten :))er op 5/07/08! Laat je iets weten wat jullie doen? Hopelijk ben je er iets mee! Groetjes Sandra en Wouter
|
|
Lien
30-8-2008
|
12-6-2007 20:25:29
Wij zijn onlangs naar een trouwfeest geweest in de Caipirinha: het was idnerdaad heel lekker eten, vriendelijke bediening, grote zaal,... ze werken wel met een vast DJ en die vonden wij niet zo leuk: Laura Lynn en dergelijke tijdens het eten,... maar het is een kwestie van goede afspraken maken met den DJ denk ik. Veel plezier.
|
|
Sandra
5-7-2008
|
13-6-2007 9:25:30
Caiprinha heeft geen vaste huisdj! Wanneer je langs gaat geven ze je een lijst mee waarop er een stuk of zes staan. Je mag ook iemand anders nemen buiten diegenen die op de lijst staan!Dus probleem van deze mindere dj opgelost ;-) Groetjes.
|
|
ellen
|
13-6-2007 18:40:45
we hebben al het een en ander al in gedachten, ons feest zal hoogst waarschijnlijk doorgaan in Caipirinha en als dj, studio happy music van Hansbeke, ik vraag me wel af of er in de zaal wel een kinderhoek is voorzien, we hebben namelijk veel kindjes en een babytje op ons feest
|
|
Sandra
5-7-2008
|
14-6-2007 16:54:21
Kinderhoekje, dat weet ik niet ... ik weet wel dat ze ijsjes voorzien tijdens de receptie voor de kinderen. Je kan eens vragen of ze een plaatsje voorzien of anders kunnen vrijhouden (bijv. in het deel van de zaal waar het tapijt ligt) en kun je zelf op voorhand kleurboekjes of wat speelgoed er leggen e, allé ja kweet niet e...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|