Terug naar overzicht
Een hele dikke proficiat!Hopelijk ondervindt je hier geen last van op je huwelijksdag, maar dat zal wel niet... het wordt een stralende dag met jullie drietjes hihi :-)Groetjes;Nathalie07/07/07
Hi Annelies,Proficiat!!!!Maak er maar een fijne dag van met jullie 3tjes.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hoi AnneliesNu begint het dichter bij te komen hé!Wij trouwen ook op 20 07 2007... En ik ben eigenlijk al aan het aftellen.Zeker en vast een proficiat! Weten de mensen in de familie het al of ga je het zeggen op het feest? Tegen wanneer is het uitgerekend? Als je loopt te wenen zal het wel van geluk zijn ;o) Maar het is idd niet zo plezant als je de hele dag loopt te snotteren...Moeten jullie nog veel doen?Ik ben nu volop aan het kijken om het bloemstuk voor op het altaar zelf te maken...Dan moet ik de misboekjes nog laten kopiëren, de snoepjes voor de kindjes maken (maar dat is toch iets van de laatste moment), schoenen inlopen, enveloppedoos maken en dat is het denk ik...Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi Veroniek, Iedereen van de familie weet het al, ik kon zo lang niet zwijgen.:) Ik ben uitgerekend voor 21 januari. Tegen de trouw ga je het dus net wel of net niet zien. (Ik hoop van wel!)Wij zijn bijna klaar met de voorbereidingen, ik zit alleen een eetje in de knoop met de snoepjes of andere cadeautjes voor de kindjes. Ik heb echt geen idee hoeveel ik moet voorzien...Ik ben kleuterleidster, dus kindjes zullen zeker aanwezig zijn, maar ik heb er geen idee van of het er een paar zullen zijn of alle 30. Het is een eindje rijden, dus.Ik heb dus overwogen om een ijskarretje te laten komen, dan hebben we zeker genoeg. Haha.Waar trouwen jullie? Wij trouwen in Aarschot.Nog veel plezier, we tellen samen af!Groetjes, Annelies.
Dag Annelies,Alvast een dikke proficiat. Ook ik zal 13 weken zwanger zijn op de dag dat we trouwen. Maak me niet teveel zorgen over men hormonen maar wel over het feit of ik het een hele dag en (waarschijnlijk) nacht ga volhouden. Laat ons maar hopen dat we er ten volle kunnen van genietenGroetjes