Terug naar overzicht
ligt aan prijsklasse dat jullie willen spenderen: maar enkele voorbeelden zijn:* weekendje weg* filmtickets* restaurant-bon* glazen, spiegel of tas, ... dat bedrukt is met jullie naam of foto en datum ofzo, kunnen ze toch ook gebruiken.* fotokader met jullie 2 is ook altijd mooi maar misschien niet voor jongens zo interessant?* zo n bongo bon?... ik denk nu maar rap rap 5 min na, er zijn heel wat meer ideetjes... waarschijnlijk nog veel betere ook :-)Groetjes,Nathalie07/07/07
Hallo Sofie,Wij hebben onze getuigen iets gegeven waar ze persoonlijk iets aan hebben en ik moet zeggen ze waren er super blij mee.Getuige man -> een horloge van Tommy HillfigerGetuige vrouw -> een halsketting van SwarovskiWij hebben het ze gegeven na het eten, voordat het dansfeest begon en ik kreeg als commentaar van mijn getuige "had je mij dat niet 's morgens kunnen geven dan had ik tenminste een mooie halsketting aan gedurende de hele dag) --> positieve commentaar dus.Nog veel succes.TizianaReeds 244 dagen gehuwd
Wij nodigen onze getuigen (en partner natuurlijk) uit op een uitgebreide barbecue. Kunnen we later nog lekker nakeuvelen over onze trouw!
wij hebben voor onze getuigen een bongo kadobon klaarliggen, 1 weekendje weg en 1 luchtballonrit voor 1 persoon. als bedankjes voor de ouders hebben wij een glas(spiegel) met onze namen en datum erin,niet zo goedkoop,maar het zijn onze ouders!
ik heb voor mijn getuigen een zakdoek laten maken en een tekstje bijgevoegd.Groeten melissa20.07.2007