Terug naar overzicht
Hoi Chantal,sorry, ben wel van de regio (ben opgegroeid in Zelem) maar kan je niet helpen. Wij nemen geen ceremoniemeest. Ik vraag wel aan een aantal mensen om bepaalde zaken mee in't oog te houden en de fotograaf/feestaal zijn ook op de hoogte van het schema. Zij gaan het mee in't oog houden. Ik zou er niet mee omkunnen moest een ceremoniemeester mensen "in volgorde" gaan zetten voor de suite enz. we willen net een zo los mogelijk huwelijk. Deze ben ik wel tegengekomen op beurzen. Mijn fotograaf heeft wel een heel goed contact met Valere Peeters, maar die was toch al bezet op onze dag. Georges Roebben" - Sint-Truiden - gsm: +32.498.30.47.91"Guy Olaerts" - Genk - gsm: +32.472.76.78.77 "Taxi Roma" - Zoutleeuw - www.ceremoniehuisvos.be "Valere Peeters" - As - www.valere-peeters.be Die ceremoniemeester uit Landen die op dat VT4 programma was van de schoondochter heb ik ook op een beurs gezien maar hij kwam me veel te opdringerig en ouderwets over. Ik denk dat hij een typische volgens-de-regeltjes-van-de-etiquette-ceremoniemeester is. In welke zaal hou je je feest?Ik hoop dat je er iets aan hebt, groetjes, Mara.
Hoi Chantal, Wij nemen ook een ceremoniemeester. die van ons gaat 125 euro kosten.Groetjes Anneleen 11-07-08
Hallo , bedankt voor de reacties wij geven ons feest in zaal bergendal in Waanrode waar we werken met een traiteur, aangezien we redelijk laat beslist hadden om te trouwen waren de meeste gewone zalen al bezetgroetjes chantal