TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valery
15-9-2007
|
8-6-2007 7:27:21
Nicky,
ik kan je wel een paar gedichtjes geven die ik heb gebruikt in mijn misboekje
stuur me anders je mailadres es door en dan mail ik mijn boekje naar jou terug valery.steelant@gmail.com
groetjes, Valery 15/09/2007 valeryenpascal.trouwen.com
|
|
Tania
3-5-2008
|
8-6-2007 8:01:01
Hey,
Wij zijn ook van plan zo iets kleins op onze uitnodiging te zetten; ik heb daarvoor 3 van die kleine boekjes, met allemaal uitspraken over liefde (dus niet altijd gedichtjes). Je vindt ze gewoon in de Standaard Boekhandel dacht ik (je hebt er zo van vriendschap, voor mijn zus, voor mijn broer, etc, je kent het wel). Er staan enkele mooie uispraken bij die kort genoeg zijn om mooi op de uitnodiging te passen.
Groetjes, Tania
|
|
eva
1-9-2007
|
8-6-2007 8:23:50
Hallo,
ik heb op de voorkant van de uitnodiging een tekstje gezet dat we ook in de viering gebruiken. Het is eigenlijk een gedichtje dat we in de mis voorlezen tijdens onze trouwbelofte. Dit lezen we samen. En we hebben er dus voor gekozen om dit ook in onze uitnodigingen te integreren: Ons ja is een volmondig 'Ja' Ons ja is geen 'Ja, maar...' Ons ja is geen misschien Niet afhankelijk van de omstandigheden Ons ja is geen proberen Ons ja is geen 'Nu ja, maar straks zien we wel' Ons ja is een ja tegen elkaar Zoals we zijn en zoals we willen worden ...
Voila dat was het! HOpelijk vind je ook iets toepasselijk!
Groetjes! Eva
|
|
Sophie
18-4-2008
|
8-6-2007 10:36:44
Hoi Wij hebben IK EN JIJ JIJ EN IK VOOR ALTIJD SAMEN VOOR ALTIJD WIJ
groetjes Sophie 18.04.2008
|
|
Sarah
7-7-2007
|
8-6-2007 11:03:51
Hallo,
wij hebben: wij gaan lekker trouwen en samen verder ons nestje verbouwen. Met een Mercedes of een geit, 't is ons allemaal gelijk. Met veel mensen om ons heen zullen wij ons ja-woord geven één voor één. Het zal gebeuren op 7 juli 2007 om 11 uur in de St-Pieterskerk te ...
Groetjes,
Sarah
|
|
Caroline
15-9-2007
|
8-6-2007 11:14:16
Wij hebben een tekstje van Bart Moeyaert gekozen... uit een dun rood boekske met gedichten van hem... ken het wel niet vanbuiten
|
|
Evelien
27-6-2008
|
8-6-2007 11:44:33
Dag Nicky, op onze uitnodiging komt: Twee harten worden één, vanaf nu nooit meer alleen! Héél kort en toch toepasselijk!
Groetjes Eve
|
|
nicky
30-9-2007
|
8-6-2007 13:13:53
bedankt voor jullie reacties allemaal, ik vind al deze gedichtjes heel mooi! Ik vrees dat we zelf iets moeten uitvinden, een 2-tal korte zinnetjes. Onze uitnodigingen zullen eruit zien als een gewone wenskaart, we hebben ze zelf ontworpen en laten ze bij de drukker drukken. Er zal dus niet veel plaats zijn voor een lang gedicht. Ik had ook al aan die liefde is.. gedichtjes gedacht. en deze vind ik ook mooi: Een bruiloft is een gebeurtenis, maar een huwelijk een prestatie. kom de gebeurtenis meemaken op..
Het zal kiezen worden...
|
|
Veerle
|
8-6-2007 17:46:05
Dag Nicky,
ik ben net onze uitnodigingen gaan halen vandaag... Wij hadden ook niet zoveel plaats. Bij ons staat er:
Verliefd, kriebels, in de wolken en mooie dromen Houden van is er snel bijgekomen...
Groetjes,
Veerle http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
natascha
28-7-2007
|
14-6-2007 17:04:30
Heyhey,
Van ons staat er...
Altijd zal ik van je houden Ik wil je nooit- nee nooit meer kwijt Want wat er tussen ons gegroeid is Dat trotseert de eeuwigheid.
Dat vond ik eentje dat nogal origineel is, omdat er vele van die gedichtjes meerdere keren terugkomen op uitnodigingen... Dit niet (ik heb het toch nog nooit gezien)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|