Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gedichtjes

8-6-2007 0:34:59
Ik ben nog niet bij de drukker langsgeweest omdat ik eerst op zoek ben naar een mooi gedicht voor op de uitnodiging, het moet niet lang zijn, omdat er al een hoop tekst op zo een uitnodiging moet. kent iemand een site met mooie gedichtjes of gewoon een gedichtje wat je zelf kent?
laat het me alsjeblieft weten, groetjes

nicky
30-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 648

Valery
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 7:27:21

Nicky,

ik kan je wel een paar gedichtjes geven die ik heb gebruikt in mijn misboekje

stuur me anders je mailadres es door en dan mail ik mijn boekje naar jou terug
valery.steelant@gmail.com

groetjes,
Valery
15/09/2007
valeryenpascal.trouwen.com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik8-6-2007 8:01:01

Hey,

Wij zijn ook van plan zo iets kleins op onze uitnodiging te zetten; ik heb daarvoor 3 van die kleine boekjes, met allemaal uitspraken over liefde (dus niet altijd gedichtjes). Je vindt ze gewoon in de Standaard Boekhandel dacht ik (je hebt er zo van vriendschap, voor mijn zus, voor mijn broer, etc, je kent het wel). Er staan enkele mooie uispraken bij die kort genoeg zijn om mooi op de uitnodiging te passen.

Groetjes,
Tania

eva
1-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 8:23:50

Hallo,

ik heb op de voorkant van de uitnodiging een tekstje gezet dat we ook in de viering gebruiken. Het is eigenlijk een gedichtje dat we in de mis voorlezen tijdens onze trouwbelofte. Dit lezen we samen. En we hebben er dus voor gekozen om dit ook in onze uitnodigingen te integreren:
Ons ja is een volmondig 'Ja'
Ons ja is geen 'Ja, maar...'
Ons ja is geen misschien
Niet afhankelijk van de omstandigheden
Ons ja is geen proberen
Ons ja is geen 'Nu ja, maar straks zien we wel'
Ons ja is een ja tegen elkaar
Zoals we zijn en zoals we willen worden ...

Voila dat was het!
HOpelijk vind je ook iets toepasselijk!

Groetjes! Eva

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik8-6-2007 10:36:44

Hoi
Wij hebben
IK EN JIJ
JIJ EN IK
VOOR ALTIJD SAMEN
VOOR ALTIJD WIJ

groetjes
Sophie 18.04.2008

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 11:03:51

Hallo,

wij hebben:
wij gaan lekker trouwen en samen verder ons nestje verbouwen. Met een Mercedes of een geit, 't is ons allemaal gelijk. Met veel mensen om ons heen zullen wij ons ja-woord geven één voor één. Het zal gebeuren op 7 juli 2007 om 11 uur in de St-Pieterskerk te ...

Groetjes,

Sarah

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 11:14:16

Wij hebben een tekstje van Bart Moeyaert gekozen... uit een dun rood boekske met gedichten van hem... ken het wel niet vanbuiten

Evelien
27-6-2008
 Meld misbruik8-6-2007 11:44:33

Dag Nicky, op onze uitnodiging komt:
Twee harten worden één, vanaf nu nooit meer alleen! Héél kort en toch toepasselijk!

Groetjes Eve

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 13:13:53

bedankt voor jullie reacties allemaal, ik vind al deze gedichtjes heel mooi!
Ik vrees dat we zelf iets moeten uitvinden, een 2-tal korte zinnetjes.
Onze uitnodigingen zullen eruit zien als een gewone wenskaart, we hebben ze zelf ontworpen en laten ze bij de drukker drukken.
Er zal dus niet veel plaats zijn voor een lang gedicht.
Ik had ook al aan die liefde is.. gedichtjes gedacht. en deze vind ik ook mooi: Een bruiloft is een gebeurtenis, maar een huwelijk een prestatie. kom de gebeurtenis meemaken op..

Het zal kiezen worden...

Veerle

Meld misbruik8-6-2007 17:46:05

Dag Nicky,

ik ben net onze uitnodigingen gaan halen vandaag... Wij hadden ook niet zoveel plaats. Bij ons staat er:

Verliefd, kriebels, in de wolken en mooie dromen
Houden van is er snel bijgekomen...

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 17:04:30

Heyhey,

Van ons staat er...

Altijd zal ik van je houden
Ik wil je nooit- nee nooit meer kwijt
Want wat er tussen ons gegroeid is
Dat trotseert de eeuwigheid.

Dat vond ik eentje dat nogal origineel is, omdat er vele van die gedichtjes meerdere keren terugkomen op uitnodigingen...
Dit niet (ik heb het toch nog nooit gezien)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info