Terug naar overzicht
Hey elsJe zou mij er een zeer groot plezier mee doen. Ik begin er namelijk volgende week aan. Allé ideetjes en tips zijn welkom.tineke
Je mag er altijd naar mij sturen!Katrijn VetsVekestraat 13 bus 52000 Antwerpenof katrijn.vets@skynet.beMaar het moeten er maar een paar zijn hoor..Groetjes
Hoi ElsJe mag er ook altijd een paar naar mij sturen.Hierbij mijn adres :sophie de baetstermolenhoflaan 71731 ZellikLaat maar weten wat de kosten zijn via sdebaets@manufast-abp.beGroetjesSophie18.04.2008
Hallo Els,Als je er nog een paar over hebt, mag je mij er ook enkele sturen;Kelly VandenberkParkstraat 24 bus 23900 OverpeltLaat maar weten wat de kosten zijn.Thanx Kelly
hey ik zou er ook wel een antal willen.stéphanie dumonteugeen Vanhoorenbekelaan 41 bus 02023010 Kessel-loalvast bedanktkusjesstephanie
Je mag er gerust ook enkele naar mij sturen:Sandra De MeyerLatemdreef 79630 ZwalmAlvast bedankt!
Hey, als je er nog over hebt, na de vele reacties mag je er ook nog enkele naar mij sturen, als je er je rekeningnummer bijdoet betaal ik de verzendingskosten wel zelf hoorSofie De GraveGeemhof 239220 Hammegroetjes
Aan alle dames hieronder die ik niet persoonlijk kon mailen; ik doe de boekjes deze week in de postzak op mijn werk. Normaal hebben jullie ze dan snel en hoeft er niemand iets te betalen ;-) En geen paniek; ik heb er echt genoeg voor iedereen, het zijn er een hoop.Leuk dat ik er zoveel bruidjes een plezier kan mee doen!Els22/09/07
Hallo, wij staan nog maar aan het begin van de planning van ons huwelijk en zijn nog lang niet aan het opstellen van het misboekje toe. Maar die boekjes zouden voor ons wel heel goed van pas kunnen komen.Mijn email: Paertje@hotmail.com