TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
27-10-2007
|
8-6-2007 16:20:22
Hey Eve,
Een tijdje geleden zijn 2 bevriende koppels kort na elkaar getrouwd. De mannen van die koppels waren ook neven van elkaar. Ze hadden ook dezelfde openingsdans, en dat werd het tweede koppel niet in dank afgenomen. Niet door het eerste koppel, maar ook vele andere mensen in de zaal vonden dat 'ongepast'. Nu ik vind, als dat om een of andere reden echt wel ook voor jullie een heel speciaal nr is (jullie eerste slow samen of ...), dat dat wel een goed excuus is en dat je het dan wel moet doen. Maar als je gewoon een liedje kiest, zou ik in jouw plaats een ander liedje nemen...
Alleszinds veel succes!
Groetjes
Lies
|
|
Evelien
27-6-2008
|
8-6-2007 16:24:48
Ja ik weet niet of ik er zelf een probleem zou van maken moest iemand anders hetzelfde nemen als ons! Het feit is wel dat dat huwelijk al dateerd van augustus 2003! De familie zal zich dat waarschijlijk niet goed meer herinneren, maar zij zelf wel hé!
|
|
katrijn
11-8-2007
|
8-6-2007 22:17:57
Ik zou me daar eerlijk gezegd niet zo heel veel van aantrekken. Als jullie al vergeten waren dat zij dit nummer als openingsdans hadden, zullen er ongetwijfeld nog een hoop andere mensen zijn die dit ook vergeten zijn.
|
|
Thierry
|
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
9-6-2007 11:16:28
zou ik mij niks van aantrekken! Muziek kan een speciaal gevoel brengen bij een koppel en als dat liedje dat doet bij jullie, moeten jullie dit nemen als openingsdans! Je trouwt maar één keer en jullie beslissen hoe de avond eruitziet :-)
Groetjes, Jennifer (15/09/07)
|
|
Caroline
15-9-2007
|
9-6-2007 14:11:19
Hoi, Ik zou daar helemaal geen probleem mee hebben... integendeel, dat liedje roept dan nog eens de herinneringen op aan je eigen huwelijksdag en da's toch fijn?!
|
|
davida
7-9-2008
|
9-6-2007 16:35:16
hey
ikzelf zou dat ook niet erg vinden.het wil zeggen dat het een mooi liedje is en als zij daar voor op hun tenen zouden getrapt zijn dan is dat maar zo.als jullie het mooi vinden en tis echt dat wat jullie willen dan moeten jullie dat doen.
grtz
|
|
Wendy
26-4-2008
|
10-6-2007 16:26:32
Dag Evelien
Mijn nicht is in 2006 getrouwd, ik ga in 2008 trouwen. Mijn nicht zei dat ze het niet erg vind als we hetzelfde openingsliedje zouden nemen. De meeste mensen vergeten dit toch, alleen zij zelf zullen het nog weten. Zelf vergeet ik meestal wel liedje een trouwkoppel had, waardoor de kans groot is dat je hetzelfde kunt kiezen later als het aan u de buurt is. Het is niet dat je expres hetzelfde koos, je kwam het achteraf te weten dat hetzelfde is. Maak je geen zorgen en ga er maar voor.
Groetjes Wendy
|
|
Lieve
1-9-2006
|
11-6-2007 8:19:26
Hey,
ik zou daar niet van wakker liggen. Als jullie allebei echt van dat nummertje houden, ga er dan gewoon voor. Het is zo al moeilijk genoeg om een nummertje te vinden waar julle allebei voor gaan en dan ook nog een speciaal gevoel bij hebben...
Groetjes, Lieve
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|